مسعود تابش:

تاج از 3 روز قبل در جریان تصمیم AFC نبوده/ایران امن است و این کارها سیاسی است

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: درخواستمان این است که حتی‌الامکان در کشور خودمان بازی کنیم، اجازه بدهید و کمی تامل کنید تا این را در جلسه مشخص کنیم.

تاج از 3 روز قبل در جریان تصمیم AFC نبوده/ایران امن است و این کارها سیاسی است
کد خبر: 378431
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۳:۰۹:۱۳

اعتمادآنلاین| مسعود تابش پیش از آغاز جلسه مدیرعامل باشگاه‌های ایرانی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اینکه در کشور خودمان به عنوان میزبان بازی کنیم و به خاطر هوادارانمان نباید از این مسابقات محروم شوند و به طور طبیعی وقتی در کشور خودمان بازی نکنیم، در مورد امتیاز گرفتن مشکل پیدا می‌کنیم و اصرار داریم در کشور خودمان بازی کنیم.

تابش در مورد اینکه ممکن است این تصمیم باعث محرومیت باشگاه‌های ایرانی شود، عنوان کرد: درخواستمان این است که حتی‌الامکان در کشور خودمان بازی کنیم. اجازه بدهید و کمی تامل کنید تا این را در جلسه مشخص کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر قبول نکنند چه اتفاقی می‌افتد، گفت: ان‌شاءالله قبول می‌کنند.

تابش در مورد اینکه چرا فقط زورشان به باشگاه‌های ما می‌رسد، گفت: فکر می‌کنم این یک تصمیم کاملا سیاسی بوده، کشور ما کاملا امن است و هیچ مشکلی ندارد. ما در کشورهای دیگر می‌بینیم که تظاهرات به وفور و میلیونی انجام می‌شود و بعضی کشورها نیز مستقیما در حال جنگ هستند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: امنیت کشور ما بسیار فراتر از آن کشورهاست و این به نظرم یک تصمیم کاملا سیاسی بوده و به هیچ وجه ورزشی نیست. فیفا و AFC همیشه اصرار دارند که سیاست در ورزش نباید دخالت داشته باشد اما الان می‌بینیم دخالت داده می‌شود و ما 4 باشگاه ایرانی با توجه به اینکه در لیگ قهرمانان آسیا هستیم، اصرار داریم بازی‌ها را به عنوان میزبان در کشور خودمان و در ورزشگاه‌های خودمان برگزار کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا باشگاه سپاهان با حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی موافقت می‌کند یا خیر، تصریح کرد: من فعلا در مورد بازی‌های آسیایی صحبت می‌کنم. ان‌شاءالله روزهای آینده در مورد مسائل دیگر در خدمت شما خواهم بود.

تابش در خصوص اینکه گفته می‌شود مهدی تاج در مالزی حضور داشته و از سه روز قبل در جریان این نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته، اظهار داشت: در جلسه‌ای که ما حضور داشتیم مشخص شد اینطور نبوده و از سه روز قبل در جریان نبوده، دیروز تصمیم‌گیری و اعلام شده و هنوز هم فکر نمی‌کنم هیات رئیسه AFC روی این قضیه تصمیم‌گیری کرده باشد. فعلا اطلاع‌رسانی شده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که نبود کرسی‌های تاثیرگذار در کنفدراسیون فوتبال آسیا را چقدر تاثیرگذار می‌داند، گفت: صد درصد دخیل است، اما با این حال مهدی تاج کرسی خیلی خوبی دارد و صد درصد مدافع این قضیه هستند و تمام تلاششان را می‌کنند. ما خیلی امیدوار هستیم که بتوانیم بازی‌ها را در کشور خودمان و در ورزشگاه‌های خودمان برگزار کنیم.

وی در مورد شرایط میزبانی ورزشگاه نقش جهان تصریح کرد: ما شرایط خیلی خوبی در نقش جهان برقرار کردیم. الان شرایط متفاوتی دارد. در گذشته بالاجبار ورزشگاه فولادشهر را معرفی کرده بودیم که البته آن هم ورزشگاه خوبی است، ولی الان نقش جهان شرایط خوبی دارد. در آن بازی برگزار کردیم. سهیل مهدی هم از این ورزشگاه بازدید داشت. مطمئن باشید نقش جهان برای بازی‌های بین‌المللی و آسیایی آبروی کشور را حفظ می‌کند.

تابش در مورد اینکه محتوای صورتجلسه‌ای که امروز به وزارت ورزش رفت چه بود، اظهار داشت: دقیقا نمی‌توانیم بگوییم و اجازه نداریم. جلسه ادامه دارد، کمی تامل کنید.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه آیا جلسه‌ای هم قرار است در وزارت ورزش برگزار شود، گفت: این را نمی‌دانم از خود وزارت سوال کنید. جلسه باشگاه‌ها اینجا تمام شد و من هم عازم اصفهان هستم. ما اصرار داریم در ورزشگاه‌های خودمان بازی کنیم، حتی در رابطه با بازی‌هایی که باید با نمایندگان عربستان سعودی در کشور ثالث بازی کنیم اعتراض داریم. برای چه باید این اتفاق بیفتد. هیچ مشکلی نداریم که در کشورمان بازی کنیم. همیشه هم بهترین برگزاری را داشته‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امیدوار است جلسه اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا خروجی مثبتی داشته باشد، عنوان کرد: ان‌شاءالله. خیلی امیدوار هستیم و باید تمام تلاشمان را انجام دهیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها