مسابقه «دست فرمون» به مرحله دوم رسید/ آغاز رقابت 40 شرکت‌کننده از امشب

مرحله جدید مسابقه تلویزیونی «دست فرمون» از امشب روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

مسابقه «دست فرمون» به مرحله دوم رسید/ آغاز رقابت 40 شرکت‌کننده از امشب
کد خبر: 378446
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۳:۵۰:۰۸

اعتمادآنلاین| محمود محمودی تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «دست فرمون»، پیرامون پخش این برنامه گفت: مسابقه «دست فرمون» که در دو هفته اخیر پس از واقعه تلخ شهادت سردار سلیمانی، درگذشت هموطنان در کرمان و سپس برای همدردی با خانواده شهدای سانحه سقوط هواپیما پخش نشده بود، از امشب دوباره روی آنتن می‌رود.

ویاوکردند. قرار است این 40 نفر در 10 قسمت چهار نفره به ادامه رقابت با یکدیگر بپردازند.

تهیه‌کننده برنامه «ساعت 25 شب» بیان کرد: در مرحله دوم شرایط مسابقه سخت شده است؛ به طوری که چهار داور با تجربه به تیم «دست فرمون» اضافه شده‌اند و هر کدام با 10 شرکت کننده‌ تمرین می‌کنند و نقاط ضعف و قوت آن‌ها را بررسی خواهند کرد. پیست «دست فرمون» هم تغییراتی داشته است.

این تهیه‌کننده درباره مرحله دوم این مسابقه رانندگی اظهار کرد: در مرحله دوم از هر گروه چهار نفره، سه نفر به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند و یک نفر حذف می‌شود.

محمودی پیرامون حضور هنرمندان در این برنامه هم گفت: برخی از هنرمندان و ورزشکاران به دلیل اینکه زمان ضبط برنامه سرکار بودند، از ادامه رقابت در مسابقه «دست فرمون» انصراف دادند و نفرات برتر هنرمندان جایگزین این افراد شدند. امشب هم در این برنامه میزبان احسان روز بهانی قهرمان بوکس ایران هستیم.

تهیه‌کننده «دست فرمون» بیان کرد: از این هفته شنبه تا سه‌شنبه برنامه ما حوالی ساعت 22 روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

قرار است این هفته «مثبت دست فرمون» را با حضور حامد تهرانی آماده کنیم تا پشت صحنه حاشیه‌ای را برای مخاطبان داشته باشیم. برنامه‌ای که پنجشنبه ساعت 12 شب پخش شود.

برنامه «دست فرمون» نخستین مسابقه بزرگ تلویزیونی با موضوع اتومبیلرانی است که به تهیه‌کنندگی محمود محمودی، کارگردانی مسعود صنم، کارشناسی بهنام صفاریان و اجرای کامبیز دیرباز از شبکه نسیم پخش می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها