یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد:

اعزام ده‌ها دستگاه تجهیزات امدادی برای خدمات رسانی به سیستان و بلوچستان

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اعزام ده‌ها دستگاه تجهیزات و امکانات خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان پیرو دستور شهردار تهران خبر داد.

اعزام ده‌ها دستگاه تجهیزات امدادی برای خدمات رسانی به سیستان و بلوچستان
کد خبر: 378464
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۴:۴۸:۳۵

اعتمادآنلاین| مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، در خصوص اعزام ماشین‌آلات و دستگاه‌های کمک امدادی به استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، گفت: با توجه به دستور شهردار تهران مبنی بر اعزام ماشین‌آلات به این استان معاونت خدمات شهری در دو بخش سازمان آتش‌نشانی و سازمان مدیریت پسماند اقدام به ارسال تجهیزات و ماشین‌آلات خدمات‌رسان به این استان کرد.

وی افزود: 35 نفر از پرسنل سازمان آتش‌نشانی به همراه 14 دستگاه خودروی سبک و سنگین و تجهیزات مورد نیاز به این استان اعزام شدند.

یزدانی گفت: یک دستگاه خودروی نورافشان، دو دستگاه خودروی جرثقیل 3 تن، یک دستگاه خودروی AF حریق، یک دستگاه خاور حمل تجهیزات،‌ 2 دستگاه خودروی کاپرا، 3 دستگاه خودروی پیکاپ و 4 دستگاه خودروی سمند مدیریتی، لیست خودروهای ارسالی به این استان بوده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: همچنین یک دستگاه پمپ واریسکوبا به همراه متعلقات، یک دستگاه پمپ آبارا به همراه متعلقات، 5 دستگاه پمپ فوکس، 40 دستگاه پمپ کف‌کش و لجن‌کش و 4 دستگاه موتور برق هم اقلام مربوط به تخلیه آب از منازل به سیل‌زدگان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین 10دستگاه کمپرسور اتگو و اکسور به همراه یک دستگاه گریدر، یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه لودر از سوی سازمان مدیریت پسماند به مناطق سیل‌زده اعزام شده است و در حال حاضر در بندر کنارک مشغول امداد رسانی به هم وطنان هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها