سرپرست رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی خبر داد:

هزینه 2 میلیاردی برگزاری جام تختی در شیراز/ تلاش برای حضور 5 یا 6 تیم خارجی در ایران

سرپرست رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی با بیان اینکه بدنبال حضور 5 یا 6 تیم خارجی در ایران هستیم، گفت: با همکاری خوب مسئولان استانی شرایط لازم برای میزبانی شایسته شیراز از این رقابت‌ها فراهم شده است.

هزینه 2 میلیاردی برگزاری جام تختی در شیراز/ تلاش برای حضور 5 یا 6 تیم خارجی در ایران
کد خبر: 378552
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ ۰۹:۳۵:۱۱

اعتمادآنلاین| محمد موسایی درباره تعداد نهایی تیم‌های خارجی شرکت کننده در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی به میزبانی شیراز، اظهار کرد: هنوز تعداد تیم‌های خارجی شرکت کننده در این مسابقات قطعی نشده و در حال رایزنی هستیم تا شاهد حضور 5 یا 6 تیم خارجی در ایران باشیم. تیم‌های قزاقستان، قرقیزستان و تاجیکستان تاکنون موافقت خود را برای حضور در ایران اعلام کرده‌اند اما با برخی تیم‌های دیگر نیز در حال مذاکره هستیم.

سرپرست رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی، با اشاره به آمادگی کامل شیراز برای میزبانی از این رقابت‌ها، گفت: مشکلی بابت اسکان ورزشکاران و دیگر عوامل در خلال این مسابقات نیست و سعی ما این است هیچگونه مشکلی بابت میزبانی شیراز از این مسابقات وجود نداشته باشد. خوشبختانه مسئولان استانی همکاری بسیار خوبی در این زمینه داشته‌اند و درصددیم بهترین میزبانی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بحث تماشای رایگان این مسابقات هنوز نهایی نشده است، خاطرنشان کرد: شورای تامین استان هنوز با این موضوع موافقت نکرده و می‌گوید برای جبران بخشی از هزینه ها بلیت فرشی انجام شود اما ما اعلام کردیم هزینه میزبانی مسابقات زیاد است و پول حاصل از بلیت فروشی نقش زیادی در جبران این هزینه‌ها ندارد. امیدوار هستیم در نهایت تماشای این مسابقات برای علاقه‌مندان به کشتی رایگان شود. البته بلیت برای ورود تماشاگران به سالن تهیه می‌شود تا در جریان تعداد دقیق تماشاگران باشیم.

رییس هیات کشتی استان فارس در پایان درباره هزینه‌ برگزاری این مسابقات، گفت: حدود 2 میلیارد تومان هزینه برگزاری مسابقات جام تختی در شیراز است. هزینه ترانسفر داخلی تیم‌های خارجی و اسکان آن‌ها بر عهده میزبان است اما در جریان اینکه آیا بلیت پرواز آن‌ها از کشورهایشان به ایران نیز از سوی ایران پرداخت می شود یا خیر، نیستم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها