فائقی:

فوتبال ایران به آسیا اعتبار می‌دهد

سعید فائقی، معاون اسبق سازمان تربیت بدنی گفت: ایران یکی از قدرت‌های برتر فوتبال آسیا است، مگر می‌شود چنین تصمیمی برای فوتبال ایران گرفته شود؛ ایران اعتبار فوتبال آسیا است.

فوتبال ایران به آسیا اعتبار می‌دهد
کد خبر: 378553
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ ۰۹:۳۹:۰۹

اعتمادآنلاین| «سعید فائقی» با اشاره به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در سلب امتیاز تیم‌های فوتبال ایران به منظور میزبانی از بازی‌های خانگی خود در لیگ قهرمانان آسیا افزود: برای ما عقب‌نشینی، بدترین اتفاق و انتخاب است و باید این موضوع را تا رسیدن به هدف نهایی پیگیری کرد.

وی اظهار داشت: برای کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور تماشاگران در مسابقات از اهمیت زیادی برخوردار است و در صورتی که میزبانی از تیم‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا گرفته شود، آنها با ضرر معنوی و مادی هنگفتی مواجه می‌شوند.

معاون اسبق سازمان تربیت بدنی خاطرنشان کرد: متاسف هستم که چنین تصمیمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفته شده و این یک بی عدالتی است.

فائقی تصریح کرد: ایران یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا است و تمام خارجی‌هایی که به کشورمان سفر کرده‌اند به این مساله اعتقاد و اذعان کامل دارند.

معاون اسبق سازمان تربیت بدنی در پایان گفت: باید به این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراضی مدنی و گسترده داشت تا حق ایران پایمال نشود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها