علی پروین:

مسئولان نگذارند حق فوتبال ایران پایمال شود/ دنبال بایگانی کردن شماره 7 پرسپولیس نبودم

پیشکسوت و اسطوره پرسپولیس به تصمیم سیاسی AFC علیه فوتبال ایران و بایگانی شدن شماره هفت این تیم به احترام او واکنش نشان داد.

مسئولان نگذارند حق فوتبال ایران پایمال شود/ دنبال بایگانی کردن شماره 7 پرسپولیس نبودم
کد خبر: 378682
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ ۱۴:۵۵:۲۹

اعتمادآنلاین| علی پروین، درباره تصمیم AFC مبنی بر گرفتن میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هیچ چیز مهم تر از اقتدار ملی برای ما نیست. متاسفانه برخی کشورهای عربی از فوتبال ایران می‌ترسند و این موضوع برای امروز و دیروز نیست. در این سال‌ها فوتبال ایران حتی در ضعیف‌ترین حالت ممکن به کشورهای غرب آسیا باج نداده و به همین دلیل به نظر می‌رسد اکنون در حال دشمنی کردن با ما هستند. ذات فوتبال ما را باور ندارند.

وی ادامه داد: ایران امن‌ترین کشور است و هر تیمی به اینجا بیاید، بدون مشکل خواهد بود. توقع ما از مسئولان که ادعای ارتباط قوی با AFC و فیفا دارند این است که از این روابط به نحو احسن استفاده کنند و نگذارند حقمان پایمال شود.

علی پروین در خصوص بایگانی کردن پیراهن شماره هفت توسط مسئولان پرسپولیس به احترام او که سال‌ها با آن برای سرخ‌پوشان افتخارآفرینی کرده، تصریح کرد: اتفاقا امروز صبح افشین پیروانی به من زنگ زد و این موضوع را به اطلاعم رساند. از پیروانی و انصاری‌فرد تشکر می‌کنم اما به طور کلی به دنبال این ماجرا نبوده‌ام.

وی ادامه داد: هر بازیکنی که در این سال‌ها قصد پوشیدن پیراهن شماره هفت را داشته، به من احترام گذاشته و رخصت گرفته‌اند. من هم همیشه به کسانی که این شماره را می‌پوشیده‌اند تاکید کردم که خوب بازی کنند و اعتبار این شماره را که برای مردم خاطرات بازی من را زنده می‌کند، حفظ کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها