محمدجواد جمالی‌نوبندگانی، عضو فراکسیون ورزش مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

مردم مراقب باشند درباره محرومیت فوتبالی ایران کسی آدرس غلط به آنها ندهد/ محرومیت میزبانی لیگ قهرمانان آسیا دنباله پروژه ترور و تحریم است/ وزارت ورزش، 4 تیم فوتبال و تماشاچیان هماهنگ باشند تا کسی از شرایط تحمیلی سوءاستفاده نکند/ امنیت ایران از فرودگاه‌های

محمدجواد جمالی‌نوبندگانی گفت: مردم مراقب باشند که آدرس غلط به آنها ندهند و بدانند محرومیت ورزشی ایران دنباله همان پروژه تحریم اقتصادی و ترور است و وزارت ورزش، چهار تیم فوتبال پرسپولیس، شهرخودرو، سپاهان و استقلال و تماشاچیان باید هماهنگ باشیم تا کسی از این موضوع سوءاستفاده نکند.

مردم مراقب باشند درباره محرومیت فوتبالی ایران کسی آدرس غلط به آنها ندهد/ محرومیت میزبانی لیگ قهرمانان آسیا دنباله پروژه ترور و تحریم است/ وزارت ورزش، 4 تیم فوتبال و تماشاچیان هماهنگ باشند تا کسی از شرایط تحمیلی سوءاستفاده نکند/ امنیت ایران از فرودگاه‌های
کد خبر: 378712
|
۱۳۹۸/۱۰/۳۰ ۱۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ پس از محرومیت باشگاه‌های ایرانی از میزبانی لیگ قهرمانان آسیا به بهانه نبود امنیت در ایران، محمدرضا تابش، رئیس فراکسیون ورزش مجلس، اعلام کرد موضوع محرومیت ایران از میزبانی در لیگ قهرمانی آسیا در مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

محمدجواد جمالی نوبندگانی، عضو فراکسیون ورزش مجلس، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین ، درباره محرومیت ایران از میزبانی لیگ قهرمانی آسیا به بهانه نبود امنیت در ایران گفت: اولاً ما اعلام می‌کنیم که امنیت ایران در حال حاضر خیلی بیشتر از امنیت فرودگاه‌های ریاض، کویت، ابوظبی و دوبی است. دوم اینکه حتی در زمان جنگ تحمیلی که همین کشورهای عربی از صدام حمایت می‌کردند، در ایران مسابقات در کمال امنیت و آرامش برگزار شدند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس دهم ادامه داد: به مردم اعلام می‌کنم مراقب باشید کسانی که ترور و تحریم اقتصادی را در دستور کار دارند، این بار می‌خواهند با جنگ روانی به سراغ ورزش‌مان بروند و به وسطه ایادی خود بگویند دیپلماسی ورزش ما ضعیف بوده است.

در حوزه ورزش می‌خواهند علیه ما جنگ روانی راه بیندازند

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: ما در برجام دست برتر حقوقی را داریم و اروپایی‌ها اعتراف می‌کنند به تعهدات‌مان در برجام عمل کرده‌ایم، ولی علیه ما دست به اقدام می‌زنند. بنابراین در ورزش هم می‌خواهند علیه ما جنگ روانی راه بیندازند و با پول رأی‌ها را بخرند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس افزود: چندین کشور عربی علیه ما هماهنگ هستند و دیدیم که محمد بن همام، رئیس قطری کنفدراسیون فوتبال آسیا، با چه رسوایی‌ای رفت. حتی کشورهایی که در جنگ صدام پناه‌شان دادیم، امروز نمک‌نشناسی می‌کنند. هرچند کشورهای مینیاتوری و تحت فشار آمریکا هستند و از آنها توقعی نمی‌رود.

نماینده مردم فسا در مجلس تاکید کرد: بنابراین همه از جمله وزارت ورزش، چهار تیم فوتبال پرسپولیس، شهرخودرو، سپاهان و استقلال و همه تماشاچیان باید با یکدیگر هماهنگ باشیم تا کسی از این موضوع سوءاستفاده نکند. به اعتقاد من اگر حتی محروم‌مان کنند، بهتر از این است که عزت‌مان را زیر پا بگذاریم.

جمالی نوبندگانی اضافه کرد: مردم باید بدانند محرومیت ایران از میزبانی لیگ قهرمانان آسیا بخشی از همان پروژه تحریم و ترور است و باید پشتیبانی کنند و بگویند کشور ما امن است. حتی در پشتیبانی از تحریم AFC راهپیمایی کنند.

همه فخری که AFC به دنیا می‌فروخت بابت این بود که بیشترین تماشاگر را در آسیا داشته‌اند

او ادامه داد: همه فخری که AFC به دنیا می‌فروخت بابت این بود که بیشترین تماشاگر را در آسیا داشته‌اند، در حالی که این میزان تماشاچی مربوط به بازی‌های ایران بوده است که در برخی بازی‌ها بالای 100 هزار نفر تماشاگر حضور داشتند. پس خودشان را از تماشاگر محروم کرده‌اند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس در پایان گفت: البته کاری نمی‌شود انجام داد و قلدری همان‌طور که در صحنه نظامی، اقتصادی، دادگاه‌ها و امور فرهنگی وجود دارد، امروز به حوزه ورزش هم سرایت کرده است. مردم باید مراقب باشند که آدرس غلط به آنها ندهند و پشت تیم‌ها و مسئولان ورزشی خود را خالی نکنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها