سرهنگ رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خبر داد:

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین_کرج/ بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی 10 استان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین_کرج خبر داد و گفت: بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی 10 استان کشور گزارش شده است.

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین_کرج/ بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی 10 استان
کد خبر: 378816
|
۱۳۹۸/۱۰/۳۰ ۱۱:۱۱:۵۴

اعتمادآنلاین| سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: تردد در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است.

وی ادامه داد: در محور فیروزکوه بارش پراکنده برف و باران و مه گرفتگی گزارش شده است همچنین در ارتفاعات و محور هراز، چالوس و آزادراه قزوین-رشت مه گرفتگی در ارتفاعات پیش‌بینی شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها تصریح کرد: ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و در محور شهریار-تهران محدوده شهرقدس نیمه سنگین است.

سرهنگ رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی خاطرنشان کرد: بارش پراکنده برف و باران در محورهای استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، قم، کرمان و گلستان و همچنین بارش پراکنده باران در محورهای استان های خراسان جنوبی و گیلان گزارش شده است.

وی ادامه داد: جهت تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر کشور به همراه داشتن زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها