کد خبر: 378831
|
۱۳۹۸/۱۰/۳۰ ۱۱:۲۸:۰۹
| |

موسوی، شهردار منطقه یک شهرداری تهران خبر داد:

آماده باش نیروهای برف روب برای جلوگیری از یخ زدگی معابر شمال تهران

شهردار منطقه یک شهرداری تهران گفت: نیروهای برف روب شمال تهران با آماده باش کامل از ساعات اولیه شب گذشته یکشنبه 29 دی ماه - علاوه بر ادامه برف روبی معابر ، عملیات جلوگیری از یخ زدایی را در سطح معابر منطقه یک به انجام رساندند.

آماده باش نیروهای برف روب برای جلوگیری از یخ زدگی معابر شمال تهران
کد خبر: 378831
|
۱۳۹۸/۱۰/۳۰ ۱۱:۲۸:۰۹

اعتمادآنلاین| سیدحمید موسوی، شهردار منطقه یک شهرداری تهران، گفت: از ساعات اولیه بارش برف روز گذشته با حضور در سایت های برف روبی شمال تهران و نظارت مستقیم بر عملیات برف روبی از شهرداران نواحی خواسته شد به منظور جلوگیری از یخ زدگی سطح معابر بدلیل برودت هوا و کاهش دما به زیر 4 درجه سانتی گراد در شب گذشته و بامداد دوشنبه ، نسبت به برف روبی کامل معابر و رفع هر گونه آب گرفتگی اقدام نمایند تا از لغزندگی بیش از اندازه سطوح سواره و پیاده جلوگیری شود .

مانی جعفریان معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه نیز تصریح کرد: حسب دستور شهردار منطقه یک از ابتدای صبح یکشنبه - 29 دی ماه - پاکسازی معابر پیاده و پرتردد از جمله ایستگاه های تاکسی و اتوبوس ، مقابل مراکز درمانی و مذهبی ، مساجد و مدارس ، پل های عابر پیاده و... از برف و برفاب انجام شده است.


وی بارگیری و آمادگی کامل 16 دستگاه نمک پاش مکانیزه بهمراه نیروهای مربوطه جهت انجام عملیات نمک پاشی بر روی سطح معابر در ساعات پایانی یکشنبه شب و بامداد امروز دوشنبه را از اقدامات اجرایی دانست و گفت: جمع آوری برف و برفاب از روی سطح سواره با استفاده از 35 دستگاه بابکت و لودر و انباشت آنها در انهار و ... انجام شد.


جعفریان گفت: پاکسازی کناره های معابر سواره به خصوص رفیوژ میانی در سطح بزرگراه ها و معابر اصلی ولیعصر(عج) ، شریعتی و شهید باهنر ، بلوار شهید اندرزگو بصورت دستی و با استفاده از نیروهای خدمات شهری جمع آوری و در حال یخ زدایی است و یخ زدایی و جمع اوری برف و برفاب سطح معابر پیاده نیز با اولویت در دستور کار قرار دارد.


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، این مقام مسئول تصریح کرد: توزیع 220 هزار کیسه شن مخصوص از بارش 25 آبان تاکنون در 500 مخزن زرد رنگ و یک هزار و 500 نقطه بصورت دپو فله ای انجام شده است و از صبح امروز نیز شارژ مجدد آن در حال انجام است و توزیع و انبارش مجدد کیسه های شن مخصوص در 25 ایستگاه عرضه نامحدود برای استفاده شهروندان انجام شده است.


وی گفت: با توجه به حجم بارش به خصوص در محدوده های مرتفع و سنگینی برف بر روی درختان ، به منظور کاهش شکستگی شاخه و سر شاخه ، بصورت مستمر برف تکانی درختان در حال انجام است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها