کد خبر: 379210
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۲ ۰۸:۵۷:۰۹
| |

دختر دونده ایرانی:

برای کسب سهمیه المپیک آماده‌ام

دونده سرعتی ایران گفت: پس از حضور در مسابقات آسیایی و جهانی دو و میدانی برنامه مفصلی برای کسب سهمیه المپیک دارم تا رکورد خوبی را در دو 100 متر ثبت کنم.

برای کسب سهمیه المپیک آماده‌ام
کد خبر: 379210
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۲ ۰۸:۵۷:۰۹

اعتمادآنلاین| ‌ فرزانه فصیحی روز چهارشنبه اظهار داشت: این هفته در مسابقات باشگاهی داخل صربستان با ثبت رکورد 7.29 ثانیه ورودی مسابقات جهانی را کسب کردم و خدا را شکر رکوردشکنی داشتم. این رقابت‌ها برای بهبود رکوردهایم بسیار خوب بود و هر بار که در آن شرکت می‌کنم اتفاقات خوبی را در دو و میدانی رقم می‌زنم.

وی افزود: مهم‌ترین عواملی که در این مدت سبب بهبود رکوردم شد، آرامش در تمرینات و کسب تجربه جدید در صربستان است. به دور از هر حاشیه و هیاهو روی دو و میدانی تمرکز کردم و با شکستن رکوردها نتیجه آن را دیدم.

دونده سرعتی ایران ادامه داد: حضور در مسابقه‌های مختلف یکی از شرایط و امتیازات خوب در صربستان است. متاسفانه در ایران تنها یک مسابقه قهرمانی کشوری برگزار می‌شود که در آن باید رکورد ورودی به تیم ملی را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کنیم. در واقع حضور ما در مسابقات متعدد در بهبود رکوردها موثر است موردی که در ایران مشاهده نمی‌شود.

وی یادآور شد: در این مدت با مثبت‌اندیشی بر روی تمریناتم تمرکز کردم و هیچ گاه ذهن خود را به سمت افکار منفی نبردم. در اینجا یاد می‌گیری که چگونه چشمتان را روی تمام موارد منفی ببندید و مثبت‌اندیش باشید.

فصیحی عنوان کرد: فدراسیون جهانی رکوردم را در مسابقات صربستان ثبت کرد و فدراسیون ایران نیز بعد از رسیدن تمام مدارک، اسناد و آزمایش‌های دوپینگ این رکورد را ثبت خواهد کرد. هیچ مشکلی هم با فدراسیون ندارم.

وی خاطرنشان کرد: از همان ابتدا اهدافم را بر شکستن رکورد ملی، ورودی قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان قرار دادم و سعی کردم پله پله برنامه‌ریزی کنم. پس از حضور در این مسابقات برای کسب سهمیه المپیک برنامه کاملی دارم تا بتوانم با رکورد 7.29 ثانیه در دوی 60 متر داخل سالن، رکورد خوبی در دوی 100 متر ثبت کنم.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها