رمضی:

عضویت در مجمع کمیته ملی المپیک اتفاق بزرگی برای ورزش کارگری است

رییس فدراسیون کارگری پس از عضویت این فدراسیون در مجمع کمیته ملی المپیک گفت: این عضویت اتفاق خوبی برای ورزش کارگری است و سبب می‌شود در آینده تحت حمایت ویژه کمیته ملی المپیک قرار بگیریم.

عضویت در مجمع کمیته ملی المپیک اتفاق بزرگی برای ورزش کارگری است
کد خبر: 379228
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۲ ۰۹:۲۷:۴۶

اعتمادآنلاین| جواد رمضی، رییس فدراسیون کارگری افزود: از سال 92 که عضویت فدراسیون ورزش کارگری در مجمع کمیته ملی المپیک لغو شد از همان سال تلاش بر این بود که دوباره عضو مجمع کمیته ملی المپیک شویم، به همین خاطر طی نشستی که با صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و اعضای هیات اجرایی داشتیم در مورد عملکرد و نتایج این فدراسیون در دو سال اخیر و بویژه نتایج مسابقات جهانی اسپانیا مسائلی را بازگو کردیم و وی قول هر گونه همکاری را به ما داد که دوباره این فدراسیون عضو مجمع کمیته ملی المپیک شود.

وی ضمن تشکر از صالحی امیری و اعضای هیات اجرایی، گفت: خوشحالم که در مجمع کمیته ملی المپیک عضویت فدراسیون ورزش کارگری به تایید اعضای مجمع رسید و این فدراسیون بعد از چند سال دوباره تحت حمایت کمیته ملی المپیک قرار گرفت.

رییس فدراسیون ورزش کارگری خاطرنشان کرد: هر چند پیش از عضویت در مجمع کمیته ملی المپیک نیز تحت حمایت این کمیته بودیم و بودجه ناچیزی دریافت می‌کردیم، اما این امیدواری وجود دارد که در آینده برای توسعه و ارتقای سطح ورزش همگانی و قهرمانی ورزش کارگری از حمایت‌های ویژه کمیته ملی المپیک بهره‌مند شویم و به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

رمضی افزود: برای عضویت در مجمع کمیته ملی المپیک تلاش زیادی انجام دادیم و امروز خوشحالم رییس کمیته ملی المپیک و اعضای هیات اجرایی نظر مثبتی بر نتایج و عملکرد فدراسیون ورزش کارگری دارند و ضرورت بازگشت این فدراسیون را به خوبی احساس کردند.

وی در پایان اظهار کرد: این فدراسیون در حال حاضر عضو 3 نهاد بین‌المللی است و بیش از 14 میلیون جامعه کارگری را تحت پوشش دارد. واقعا با این همه ظرفیت و پتانسیل حیف بود که در تصمیم‌گیریهای کلان کمیته ملی المپیک دخالتی نداشته باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها