صادق ضیائیان، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی خبر داد:

تداوم فعالیت سامانه بارشی در کشور تا روز جمعه

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به این که فعالیت سامانه بارشی در کشور تا روز جمعه (چهارم بهمن ماه) ادامه دارد، گفت: این سامانه بارشی به تدریج طی صبح جمعه از کشور خارج می‌شود.

تداوم فعالیت سامانه بارشی در کشور تا روز جمعه
کد خبر: 379326
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۲ ۱۲:۴۴:۲۱

اعتمادآنلاین| صادق ضیائیان، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، گفت:‌ بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، امروز ( 2بهمن) برای بیشتر نقاط نیمه غربی کشور به جز شمال غرب بارش برف و باران و برای سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، خراسان رضوی و جنوب کرمان بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که امروز برای پاره‌ای از مناطق جنوب، جنوب غرب و استان هرمزگان رگبار و رعد و برق خواهیم داشت، تصریح کرد:‌ فردا (3 بهمن) شدت بارش‌ها از سمت غرب کم می‌شود و به تدریج نیمه شرقی کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد. همچنین این سامانه بارشی از اوایل وقت روز جمعه (چهارم بهمن) از نوار شرقی کشور خارج می‌شود.

ضیائیان با اشاره به این که فردا (3 بهمن) بیشتر مناطق کشور آسمانی ابری، گاهی همراه با رعد و برق دارند، گفت: فردا شدت بارش در شرق و جنوب کشور از شدت بیشتری برخوردار است.

به گفته‌ وی، طی این روز افت محسوس دما در نیمه شمالی کشور رخ می‌دهد و طی روز یکشنبه (6 بهمن) نیز بارش برای برخی از مناطق شرق و جنوب شرق کشور دور از انتظار نیست.

ضیائیان افزود: امروز (2 بهمن) خلیج فارس و شرق تنگه هرمز و فردا (3 بهمن)، تنگه هرمز و غرب دریای عمان و روز جمعه (4 بهمن) غرب دریای خزر مواج است.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره‌ وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد:‌ آسمان تهران فردا (3 بهمن) ابری همراه با مه رقیق و در بعضی از ساعات بارش برف و اوایل شب نیمه ابری با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای چهار درجه سانتی‌گراد و طی روز جمعه (4 بهمن) ابری و در بعضی از ساعات مه آلود همراه با بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها