کد خبر: 379358
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۴ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

گزارش «اعتمادآنلاین» از پدیده جوان تنیس زنان:

کوکو گاف از بزرگان تنیس نمی‌ترسد/ اعجوبه 15ساله تنیس می‌خواهد بهترین باشد

شماره 67 تنیس جهان باور دارد که می‌تواند هر کسی را در تور WTA شکست دهد. این تنیس‌باز آمریکایی در عین احترام به همه بازیکنان تنیس، آمادگی قرار گرفتن در بین شکست‌خوردگان را ندارد. آنچه مشخص است اینکه کوکو گاف به خود ایمان دارد و بقین دارد که می‌تواند قهرمان اپن استرالیا باشد.

کوکو گاف از بزرگان تنیس نمی‌ترسد/ اعجوبه 15ساله تنیس می‌خواهد بهترین باشد
کد خبر: 379358
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۴ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| منیژه موذن- اعجوبه آمریکایی تنیس بار دیگر ونوس ویلیامز را شکست داد. گاف 15ساله در دور اول گرنداسلم اپن استرالیا موفق شد ونوس ویلیامز 39ساله را در 2 ست با نتیجه 7-9 6-3 از سر راه بردارد.

بعد از این پیروزی کوکو گاف در مورد هدف طولانی‌مدتش صحبت کرد. او گفت که باور دارد روزی اسمش در کنار بزرگ‌ترین تنیس‌بازان جهان در کتاب‌های تاریخ نوشته خواهد شد. هدف او این است که همچون سرینا ویلیامز مجموعه‌ای از قهرمانی در گرنداسلم‌ها را به دست آورد.

هدف من این است که بهترین باشم

گاف می‌گوید: «هدف من این است که بهترین باشم. می‌خواهم در گرنداسلم‌های زیادی قهرمان شوم.»

شماره 67 تنیس جهان باور دارد که می‌تواند هر کسی را در تور WTA شکست دهد. این تنیس‌باز آمریکایی در عین احترام به همه بازیکنان تنیس، آمادگی قرار گرفتن در بین شکست‌خوردگان را ندارد. آنچه مشخص است اینکه کوکو گاف به خود ایمان دارد و یقین دارد که می‌تواند قهرمان اپن استرالیا باشد.

او در همین راستا می‌گوید: «اگر وارد تورنمنتی شوم و فکر کنم می‌بازم، بدون شک خواهم باخت. فکر می‌کنم می‌توانم هر کسی را شکست دهم. و فکر می‌کنم این روحیه همه ورزشکاران است. بازیکنان بزرگ از هیچ رقیبی نمی‌ترسند؛ شما به رقیب‌تان احترام می‌گذارید، اما نمی‌توانید با ترس از رقیب وارد زمین شوید. در این صورت باخت قطعی خواهد بود و من نمی‌خواهم ببازم.»

کوکو گاف 15ساله در سال 2019 جهان را با عملکرد خود مبهوت کرده است و از نظر کارشناسان اگر همین روند را ادامه دهد، یکی از بهترین تنیس‌بازان دنیا در سال‌های آینده خواهد بود.

زندگی را زیاد جدی نمی‌گیرم

گاف در مورد ابعاد دیگر زندگی‌اش هم صحبت کرد. او گفت که زمان زیادی را در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کند: «من وقت زیادی را در شبکه اجتماعی تیک‌تاک می‌گذرانم. به خاطر رفتارم در زمین تنیس همه فکر می‌کنند خیلی جدی هستم، اما واقعاً این‌طور نیست. من خیلی شوخم و زندگی را زیاد جدی نمی‌گیرم.»

گاف در بازی با ونوس ویلیامز 77 درصد سرویس‌هایش را درست زد. اشتباهات ویلیامز هم در برد گاف بی‌تاثیر نبود. در راند دوم اپن استرالیا گاف موفق شد سورنا کریستیا از رومانی را در سه ست شکست دهد.

به نظر می‌رسد پدیده نوجوان تنیس امسال قصد دارد جهانیان را شگفت‌زده کند و این شگفتی می‌تواند از اپن استرالیا آغاز شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها