کد خبر: 379364
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۳ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

رسول دهقان، مربی تیم ملی هندبال، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

بازی با کره حکم مرگ و زندگی را برای ما دارد

تیم ملی هندبال ایران بعد از پیروزی برابر کویت میزبان و شکست برابر قطر، در سومین دیدار خودش در رقابت‌های قهرمانی آسیا باید به مصاف کره جنوبی برود.

بازی با کره حکم مرگ و زندگی را برای ما دارد
کد خبر: 379364
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۳ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ شاگردان علیرضا حبیبی با پیروزی برابر کره جنوبی به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها صعود می‌کنند و جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی را هم به دست می‌آورند.

رسول دهقان، مربی تیم ملی هندبال ایران ، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره وضعیت تیم ملی پیش از دیدار برابر کره جنوبی گفت: با توجه به بازی سنگین تیم ملی برابر قطر و کویت بازیکنان احتیاج به ریکاوری داشتند. طبق نظر آقای حبیبی، سرمربی تیم ملی ، بازیکنان استراحت کردند و تمام تمرکز کادر فنی روی ریکاوری بازیکنان است.

این مربی تیم ملی درباره بازی برابر کره جنوبی هم گفت: کره جنوبی تیم خوبی است و سرعت بالایی دارد. این بازی حکم مرگ و زندگی را برای ما و کره دارد و تیم برنده می‌تواند به جمع چهار تیم نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

دهقان در ادامه گفت: هر دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر دارند و برای پیروزی تلاش می‌کنند. خوشبختانه ما در رقابت‌های انتخابی المپیک با کره جنوبی در یک گروه بودیم و توانستیم در آن رقابت‌ها آنها را شکست دهیم. امیدواریم که در این بازی‌ها هم کره را شکست دهیم و جواز حضور در جام جهانی را کسب کنیم.

دهقان درباره وضعیت مصدومیت بازیکنان تیم ملی نیز گفت: سجاد استکی تنها مصدوم تیم ملی است که از ناحیه عضله همسترینگ احساس ناراحتی می‌کند. خوشبختانه کادر پزشکی تیم ملی تمام تلاش خودشان را انجام می‌دهند تا این بازیکن بتواند برابر کره جنوبی به میدان برود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها