کد خبر: 379398
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۳ ۰۸:۲۸:۲۵
| |

صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم مهرام تهران

مصدومیت جزئی دارم

کاپیتان تیم مهرام تهران گفت: بازی با تیم پتروشیمی راحت نیست و به دلیل آسیب دیدگی جزئی که دارم، شاید نتوانم در این دیدار بازی کنم.

مصدومیت جزئی دارم
کد خبر: 379398
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۳ ۰۸:۲۸:۲۵

اعتمادآنلاین| در حساس‌ترین بازی از هفته بیست و یکم لیگ‌برتر بسکتبال مردان ایران، دو تیم مدعی مهرام‌ تهران و پتروشیمی بندرامام عصر امروز در سالن بسکتبال آزادی تهران مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. بازی رفت این دو تیم با شوت لحظات پایانی کاپیتان صمد نیکخواه بهرامی و نتیجه 76 - 74 به سود مهرامی‌ها پایان یافت.

صمد نیکخواه بهرامی درباره بازی حساس این دو تیم در دور برگشت لیگ توضیح داد: تیم پتروشیمی از جمله تیم‌های خوب لیگ برتر است که بسیار سازمان یافته بازی می‌کند و قطعا بازی سختی مقابل آن‌ها خواهیم داشت. بازی رفت دو تیم نیز بسیار نزدیک و سخت بود ولی به هر حال با برد ما به پایان رسید.

او همچنین با اشاره به مصدومیت جزئی خود تصریح کرد: مسلما هر دو تیم برای پیروزی وارد زمین خواهند شد و نمی‌توان بازی را ساده در نظر گرفت. شخصا آسیب دیده‌ هستم و شاید نتوانم بازی کنم، اما شناخت کافی از تیم حریف داریم و سعی می‌کنیم با شرایط خوبی مقابل آنها وارد زمین شویم.

کاپیتان تیم مهرام تهران در مورد نحوه قضاوت‌های داوری لیگ بعد از اعتراضاتش توضیح داد: به نظرم خیلی زود است که در مورد تغییر کیفیت داوری‌ها بعد از انتقادات صورت گرفته صحبت کنیم، اما در مورد مسائلی که خودم به آن‌ها اعتراض داشتم و بحث رفتار داورها با بازیکنان صاحب نام را مطرح کرده بودم، انصافا تا حد امکان شرایط بهتر شده است. وقتی بدی‌ها را می‌گویم باید خوبی‌ها را نیز در نظر داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط می‌توان گفت داوری‌ها در لیگ به سود هیچ تیم خاصی نیست و انتقادها صرفا برای حاشیه سازی است؟ اظهار کرد: باشگاه مهرام هیچگاه قصد دامن زدن به حواشی را ندارد و ما از جمله تیم‌هایی هستیم که ضرر زیادی از اشتباهات داوری دیده‌ایم. این که بخواهیم فیلم اشتباهات را در فضای مجازی منتشر کنیم تنها باعث حواشی می‌شود و باشگاه مهرام با توجه به سبقه خوب خود قصد چنین کاری را ندارد.

او افزود: مطمئنا تیم ما آسیب زیادی از داوری‌ها دیده و ویدئوهای کمی هم از اشتباهات نداریم، اما همانطور که گفتم قصد انتشار آن‌ها را نداریم که بهتر است سایر تیم‌ها هم به این موضوع توجه کنند. فکر نمی‌کنم داوری‌ها تا به این جای فصل به سود تیم مهرام بوده باشد و امیدوارم دیگر شاهد چنین صحبت‌هایی نباشیم.

کاپیتان تیم ملی ایران در مورد شرایط تیم باشگاهی خود برای بازی مقابل پتروشیمی گفت: تیم ما نفرات جوان و باتجربه دارد که همین موضوع باعث فراز و نشیب‌های زیادی هم شده است. آسیب دیدگی‌ها نیز برای بازیکنان اصلی ما پیش آمد که در این فراز و نشیب‌ها بی تاثیر نبودند. با توجه به بضاعتی که داریم و انتظاراتی که جامعه بسکتبال از تیم بزرگ مهرام دارند، فراتر از انتظار ظاهر شده‌ایم چون نام مهرام بزرگ است، سعی می‌کنیم روند خوبی را در ادامه فصل نیز داشته باشیم.

او در پایان در مورد پیش بینی خود از نتیجه بازی گفت: تنها می‌توانم بگویم بازی بسیار سختی را مقابل تیم پتروشیمی خواهیم داشت، اما سعی می‌کنیم نتیجه این دیدار را به سود خود رقم بزنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها