کد خبر: 379414
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۳ ۰۹:۰۷:۲۶
| |

وضع انتخاباتی حزب کارگزاران پس از اعلام نظر شورای نگهبان اعلام می شود

شورای مرکزی کارگزاران سازندگی ایران، پس از طرح نقطه نظرات مختلف اعضا درباره انتخابات مجلس، اتخاذ موضع حزب در این باره را به پس از اعلام نظر شورای نگهبان نسبت به شکایت نامزدهای ردصلاحیت شده موکول کرد.

وضع انتخاباتی حزب کارگزاران پس از اعلام نظر شورای نگهبان اعلام می شود
کد خبر: 379414
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۳ ۰۹:۰۷:۲۶

اعتمادآنلاین| جلسه شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران عصرچهارشنبه به ریاست محسن هاشمی در دفتر مرکزی این حزب برگزار شد.


در ابتدای این جلسه، اخبار سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت و ضمن طرح پیشنهادهایی برای رفع مشکلات فوری، با خانواده آسیب‌دیدگان هم‌دردی شد.


در ادامه، بحث انتخابات به عنوان دستور کار اصلی این جلسه شورای مرکزی مطرح شد و پس از طرح پیشنهادات کمیته سیاسی در این مورد، اعضا به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.


انتقاد از عملکرد هیات‌های نظارت در رد صلاحیت گسترده نامزدهای اصلاح‌طلب مجلس یازدهم، نقطه مشترک نظرات ناطقان این جلسه بود. اعضا همچنین خواستار جبران ردصلاحیت‌ها در فرصت باقیمانده از سوی شورای نگهبان برای برگزاری یک انتخابات پرشور و رقابتی شدند.


«توجه به نظر پایگاه اجتماعی حزب» و نیز «حفظ وحدت اصلاح‌طلبان» دو فاکتور مورد نظر اعضای شورای مرکزی برای اتخاذ موضع در انتخابات مجلس بود.


شورای مرکزی همچنین از موضع غلامحسین کرباسچی دبیرکل کارگزاران سازندگی ایران در توییتر درباره دعوت به تایید صلاحیت سلائق گوناگون به خاطر ایران از سوی آنهایی که با همین عنوان مردم را به شرکت در انتخابات فرامی‌خوانند، استقبال کرد.


در پایان جلسه، با نظر هیات رئیسه شورای مرکزی رأی‌گیری درباره پیشنهاد کمیته سیاسی درباره موضع حزب در انتخابات مجلس به پس از اعلام نتیجه شکایت‌ها از سوی شورای نگهبان موکول شد.

منبع: روابط عمومی حزب کارگزاران سازندگی ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها