سلام امینی، نماینده مردم ایلام:

برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید دل‌ها را به یکدیگر نزدیک کنیم

سلام امینی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید دلها را به یکدیگر نزدیک کنیم و بیش از گذشته همدیگر را تحمل کنیم، چرا که دشمن همه ما جبهه استکبار است.

برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید دل‌ها را به یکدیگر نزدیک کنیم
کد خبر: 379443
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۳ ۱۰:۲۴:۳۰

اعتمادآنلاین| ‌ سلام امینی، نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به ضرورت ادامه راه مقاومت در برابر استکبار جهانی، گفت: راه مقاومت تنها گزینه‌ای است که می‌توانیم انتخاب کنیم تا مقتدرانه در برابر استکبار جهانی بایستیم و از منافع خود دفاع کنیم. امروز منطق دشمن وارد کردن فشار حداکثری بر کشور به منظور عقب‌نشینی جمهوری اسلامی ایران از سیاست‌های خود و تسلیم شدن است.

وی در ادامه اظهار کرد: جبهه استکبار اهل جنگ نیست و هدف آن از فشار حداکثری تسلیم کردن جمهوری اسلامی است در حالی که در آرمان‌ها و مرام انقلاب 40 ساله ما، تسلیم جایگاهی ندارد. ما 40 سال است که راه مقاومت را در برابر دشمنان پیش گرفته‌ایم و تجربه ثابت کرده که این راه نتیجه‌بخش است. مقاومت به کشور قدرت می‌دهد تا در برابر دشمن‌های داخلی و خارجی بایستیم و از منافع کشور دفاع کنیم.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راه مقاومت خود انسجام‌آفرین است و هرچقدر اتحاد و انسجام ملی بالاتر رود پایه‌های مقاومت مستحکم‌تر خواهد شد. پشتوانه مردمی یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها برای ایستادگی در برابر دشمنان است. دشمنان در سال‌های گذشته همانند امسال سیاست تبلیغاتی را در پیش گرفتند تا مردم پای صندوق‌های رای نیایند. آنها سعی دارند حتی حضور مردم در مشارکت‌های سیاسی را کمرنگ نشان دهند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه تاکید کرد: ملت بزرگ ایران همواره به دشمن ثابت کرده که در اشتباه است. برای آنکه مشارکت مردمی تقویت شود باید دل‌ها را بهم نزدیک کنیم و از اختلاف‌افکنی و تفرقه فاصله بگیریم. باید سعی کنیم یکدیگر را بیشتر تحمل کنیم، چرا که دشمن ما یکی است و آن جبهه استکبار است.

امینی در پایان افزود: همه ما در زیر یک پرچم هستیم و دشمنی واحد داریم که با وحدت حول محور استقامت می‌توانیم در برابر آن مقتدرانه بایستیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها