رحیم زارع، رئیس کمیته فوتبال فراکسیون ورزش:

تصمیم AFC با نفوذ کشور عربستان گرفته شده است

رحیم زارع، رئیس کمیته فوتبال فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه «ایران بیشترین امنیت را در سطح منطقه و دنیا دارد»، تصمیم اخیر AFC در مورد محرومیت ایران از میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را بر اثر نفوذ عربستان عنوان کرد.

تصمیم AFC با نفوذ کشور عربستان گرفته شده است
کد خبر: 379447
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۳ ۱۰:۳۳:۴۱

اعتمادآنلاین| ‌ رحیم زارع، رئیس کمیته فوتبال فراکسیون ورزش مجلس درباره تصمیم اخیر AFC مبنی بر لغو میزبانی ایران اظهار کرد: تصمیم اخیر AFC یک تصمیم سیاسی و ناعادلانه و بر اساس زور و قدرت کشورهایی است که توان ورزشی ندارند اما هزینه می‌کنند و می‌خواهند خودنمایی کنند.

وی با بیان اینکه «مجلس و مسئولان ورزشی کشور پای تصمیم تیم‌های باشگاهی برای تحریم جام قهرمانان آسیا می‌ایستند»، افزود: آسمان ایران همیشه امن است و ما بیشترین امنیت را در منطقه و حتی در سطح دنیا داریم.

نماینده مردم آباده در مجلس یادآور شد: تصمیم AFC به وضوح با نفوذ کشورهای عربی و خصوصا عربستان گرفته شده، آنها تصور می‌کنند با این کارها می‌توانند خود را بزرگ کنند.

زارع با بیان اینکه با وجود تحریم لیگ قهرمانان آسیا از سوی تیم‌های باشگاهی ایران، فوتبال آسیا از رونق می‌افتد، گفت: فوتبال آسیا با نام ایران می‌درخشد و اگر ایران در این میادین نباشد لیگ قهرمانان آسیا هم مثل گذشته اعتبار نخواهد داشت.

وی در پایان بر ضرورت اهتمام فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و دستگاه دیپلماسی کشور برای لغو تصمیم AFC تاکید کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها