کد خبر: 379459
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۳ ۱۱:۰۴:۲۸
| |

سربازان آمریکایی باز هم سوژه کاریکاتور شجاعی طباطبایی شدند

سیدمسعود شجاعی طباطبایی، مدیرکل هنرهای تجسمی حوزه هنری و هنرمند کاریکاتوریست در مورد جدیدترین کارتونش بیان کرد این کار چرخه تکامل داروین را بر اساس خوردن موشک‌های ایرانی بر سر سربازان آمریکایی نشان می‌دهد.

سربازان آمریکایی باز هم سوژه کاریکاتور شجاعی طباطبایی شدند
کد خبر: 379459
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۳ ۱۱:۰۴:۲۸

اعتمادآنلاین| ‌ سیدمسعود شجاعی طباطبایی، مدیرکل هنرهای تجسمی حوزه هنری و هنرمند کاریکاتوریست درباره جدیدترین طرح کارتونی خود گفت: این کار چرخه تکامل داروین را بر اساس خوردن موشک‌های ایرانی بر سر سربازان آمریکایی نشان می‌دهد. تیم گارلند سرهنگ آمریکایی در مصاحبه با واشنگتن پست با زیر سوال بردن صحبت‌های ترامپ مبنی بر کشته نشدن سربازان آمریکایی، گفته «غیرممکن است هیچ سربازی کشته نشده باشد. همه ما می‌دانیم که گزارش‌های اولیه همیشه نادرست است. من شخصاً حداقل 2 سرباز خود را از دست دادم. من نمی‌توانم تصور کنم سربازانم جان سالم به در برده باشند. چنین اتفاقی یک معجزه مطلق است.»

وی افزود: همچنین القبس به نقل از منابع مطلع نوشت: «مجروحان با حفاظتی شدید، با یک هواپیمای نظامی مجهز، از عراق به پایگاه هوایی احمدالجابر منتقل شدند. آنها ابتدا به بیمارستان نظامی مخصوص نیروهای آمریکایی در اردوگاه عریفجان منتقل و تحت عمل جراحی فوری قرار گرفتند. این افراد تحت مراقبت‌های ویژه هستند.»

شجاعی طباطبایی گفت: به هر ترتیب اکنون با گذشت 10 روز از پاسخ سپاه به اقدام تروریستی آمریکا و انتشار گزارش‌های قطره چکانی و هدایت شده از سوی مقام‌های مرتبط در این کشور از تلفات و خسارت‌های وارده به پایگاه آمریکایی به نظر می‌رسد در روزهای آینده نیز با انتشار گزارش‌های جدیدتر می‌توان ابعاد دیگری از میزان خسارت‌ها به پایگاه مزبور را شاهد بود و بیش از پیش به پنهان کاری و یا دروغگویی مقام‌های آمریکایی پی برد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها