کد خبر: 379525
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۳ ۱۵:۰۳:۲۵
| |

سرپرست دبیری فدراسیون بوکس

حامی تیم ملی بوکس و ملی‌ پوشان خواهیم بود

سرپرست دبیری فدراسیون بوکس گفت: تحت هر شرایطی از تیم ملی بزرگسالان حمایت کامل می کنیم و طبق برنامه کادرفنی کارها پیش می رود و ما هم کنار کادرفنی و ملی پوشان خواهیم بود.

حامی تیم ملی بوکس و ملی‌ پوشان خواهیم بود
کد خبر: 379525
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۳ ۱۵:۰۳:۲۵

اعتمادآنلاین| حمید قبایی زاده در خصوص برنامه های فدراسیون تا پایان سال جاری اظهار داشت: منتظر اعلام نهایی مسابقات کسب سهمیه المپیک هستیم تا ببینیم مسابقات به تعویق می افتد یا خیر. تحت هر شرایطی از تیم ملی بزرگسالان حمایت کامل می کنیم و طبق برنامه کادرفنی کارها پیش می رود و ما هم کنار کادرفنی و ملی پوشان خواهیم بود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات کمیته های مختلف فدراسیون بوکس افزود: کمیته های تخصصی فدراسیون باید فعالتر شود. شرح وظایف ها تعیین شده و باید در کمیته هایی مثل مسابقات، داوران، تیم های ملی و ... تصمیم های مربوط به هر کمیته واگذار شود و به اطلاع فدراسیون برسد تا با تائید نهایی فدراسیون کارها انجام شود.

سرپرست دبیری فدراسیون بوکس ادامه داد: قطعا جلسه سازمان لیگ پیش از پایان سال برگزار خواهد شد و در خصوص مسائل مربوط به لیگ تصمیم گیری می کنیم. تاریخ برگزاری لیگ سال آینده خواهد بود اما باید قبل از پایان سال کارها را ببندیم و شرح وظایف را مشخص کنیم.

قبایی زاده در ادامه گفت: معتقدم درخت فدراسیون بوکس در هیاتهای استانی آبیاری می شود و باید به مشکلات استانها ورود کرده و شرایط برای بهبود کار آنها فراهم کنیم. فدراسیون بوکس از زمان حضور ثوری به عنوان رئیس فدراسیون همیشه در کنار هیات استانها بوده اما جا دارد باز هم با روسای هیات استانی تعامل بیشتری داشته باشیم چون آنها بازوان قدرتمند ما در فدراسیون هستند.

وی ضمن بیان این مطلب که نظر پیشکسوتان همیشه راه‌گشا بوده، افزود: پیشکسوتان و موسپیدان شناسنامه بوکس هستند و بدون شک در ادامه راه بیش از پیش از نظرات آنها استفاده خواهیم کرد.

سرپرست دبیری فدراسیون در پایان خاطرنشان کرد: طی صحبتهایی که با حسین ثوری رییس فدراسیون داشتم، بزودی یک جلسه برای نهایی کردن تقویم سال 99 داریم که برنامه‌های داخلی و بین المللی را ببندیم و حداکثر بهره را از زمان ببریم تا سال 99 را با قدرت آغاز کنیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها