اولین آزمون مجیدی با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا رقم می‌خورد

تیم های استقلال و شهر خودرو ایران در پلی آف یک لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه به مصاف حریفان خود می روند.

اولین آزمون مجیدی با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا رقم می‌خورد
کد خبر: 379631
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۴ ۰۹:۰۸:۲۷

اعتمادآنلاین| بعد از تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر محرومیت تیم های ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا، AFC با توجه به اتخاذ مواضع باشگاه های ایرانی دچار چالش شد و در نهایت تصمیم بر این شد که مسابقات پلی آف خارج از کشور برگزار شود اما تیم ها در مرحله گروهی در داخل کشورمان از حریفان میزبانی کنند.

استقلال بعد از یک هفته بلاتکلیفی بالاخره راهی امارات شد تا مقابل الکویت قرار بگیرد. حریف کویتی برای رسیدن به این مرحله تیم الفیصلی اردن را شکست داده است. الکویت حریف آسانی برای آبی پوشان نخواهد بود. بخصوص اینکه در بیرون از ایران و ورزشگاه آزادی بازی خواهد کرد. البته استقلال در امارات تیم محبوبی است و قطعا از حمایت ایرانیان حاضر در این کشور برخوردار خواهد بود. مجید نامجو مطلق مربی استقلال گفته با غیرت بازیکنان می توانیم الکویت را شکست بدهیم. این مسابقه اولین بازی رسمی فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی آبی پوشان ایران است و همه فوتبالدوستان ایرانی امیدوارند که استقلال از سد این حریف کویتی عبور کند.

شهر خودرو ایران هم در اولین آزمون آسیایی خود به مصاف تیم الرفع بحرین خواهد رفت. شهر خودرو که با یحیی گل محمدی به آسیا رسیده بدون او اولین بازی اش را در قاره کهن انجام می دهد و مجتبی سرآسیایی جانشین گل محمدی شده است. او نیز اولین مربیگری اش در آسیا را تجربه می کند. همه فوتبال ایران روز شنبه امیدوارند با نتایج خوب و مطلوبی که استقلال و شهر خودرو در پلی آف می گیرند پاسخی دندان شکن به حاشیه سازان بین المللی فوتبال ایران بدهند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها