امکان راه‌اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر یاران

سرهنگ جمال مغروری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر گفت: تلاش داریم در صورت امکان دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر یاران محراب را راه اندازی کنیم.

امکان راه‌اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر یاران
کد خبر: 379738
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۴ ۱۴:۳۷:۰۶

اعتمادآنلاین| ‌ سرهنگ جمال مغروری، مجری طرح اجرایی جشنواره تئاتر یاران محراب گفت: ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر از دهه هفتاد در برگزاری جشنواره‌های تئاتر پیشگام بوده و شناسایی هنرمندان و استعدادهای هنر فاخر تئاتر را دستور کار فرهنگی خود داشته و دارد و سعی می‌کند که جشنواره‌های تئاتر را هر ساله برگزار کند.

وی با اشاره به امکان راه اندازی دبیرخانه جشنواره تئاتر یاران محراب گفت:‌ هنرمندان متعهد زیادی در عرصه تئاتر هستند ولی متاسفانه تحت تاثیر عده کمی از سلبریتی‌هایی که خود را تافته جدا بافته از مردم و هنرمندان دیگر می‌بینند، فضای متعهدانه و پاک تئاتر را تحت تاثیرات منفی قرار داده‌اند،در صورتیکه هنرمندان تئاتری همیشه با مردم و برای مردم هنرنمایی کرده‌اند و به جشنواره‌ها و فضای تئاتر احترام گذاشته‌اند.

سرهنگ مغروری در ادامه افزود: بسیار متاسف هستیم که تئاترهایی با محتواهای نامناسب و سطح پایین در برخی سالن‌ها اجرا می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: جشنواره تئاتر یاران محراب به دنبال ایجاد فرصت‌های مناسبی برای حضور هنرمندان متعهد و متخصص هست تا هنر تئاتر بیش از گذشته به محتوای در خور و مناسب مخاطبین برسد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها