استقرار کامل مأموران پلیس راه در جاده‌ها/ پرهیز از سفرهای غیر ضرور

رئیس پلیس راه از حضور 100 درصدی مأموران پلیس راه در جاده ها و گردنه ها خبر داد و از هموطنان درخواست کرد از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند.

استقرار کامل مأموران پلیس راه در جاده‌ها/ پرهیز از سفرهای غیر ضرور
کد خبر: 379752
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۴ ۱۵:۱۹:۱۲

اعتمادآنلاین| سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور اظهار داشت: در حال حاضر در استان های مستقر در شمال غرب کشور همچون آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و در ادامه زنجان شاهد بارش برف و باران هستیم.

رئیس پلیس راه تصریح کرد: در جنوب کشور یعنی استان هرمزگان و کرمان جنوب بارش شدید باران را داشتیم که به همین دلیل چند محور فرعی مسدود شده است.

وی به پیش بینی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه پرفشار بارشی همراه با برودت از امروز تا اواسط هفته جاری اشاره و اظهار داشت: سامانه پرفشار بارشی به ترتیب به سمت استان های مرکزی و شمالی کشور رفته و معابر و جاده ها را درگیر می‌کند؛ بنابراین از هموطنان درخواست می‌کنیم که از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

سردار حسینی با بیان این مطلب که مأموران پلیس راه برای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد هموطنان به صورت صددرصد آماده‌باش در جاده‌ها و محورهای برف‌گیر و گردنه ها حضور فعال دارند از هموطنانی که قصد تردد در جاده‌ها را دارند درخواست کرد که قبل از شروع سفر وضعیت راه ها را جویا شوند.

رئیس پلیس راه در پاسخ به دیگر پرسش فارس درخصوص وضعیت جاده های اصلی اعلام کرد: تا این لحظه انسدادی در محورهای اصلی نداریم و تمام راه ها باز است؛ اما با توجه به پیش بینی ها رانندگان باید وضعیت جاده ها را حتما پیگیر باشند.

سردار حسینی از رانندگان خواست که قبل از سفر از سلامت فنی خودرو،برف پاک کن و بخاری مطمئن بوده و حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

سردار حسینی گفت: بستن کمربند ایمنی برای راننده و سایر سرنشینان خودرو های سواری شخصی و عمومی الزامی است؛ همچنین باید رانندگان سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز را لحاظ کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها