کد خبر: 379754
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۴ ۱۵:۳۲:۴۴
| |

حجت الاسلام غلامرضا دهقان، امام جمعه خاش:

رسیدگی به مردم از وظایف مهم مسوولان است

حجت الاسلام غلامرضا دهقان، امام جمعه خاش سیستان و بلوچستان گفت: رسیدگی به امورات مردم محروم و نیازمند از وظایف مهم مسوولان است، بنابراین تاکید می کنیم که مسئولین امر خانه های مسکونی محرومین را به موقع تکمیل و تحویل نیازمندان دهند.

رسیدگی به مردم از وظایف مهم مسوولان است
کد خبر: 379754
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۴ ۱۵:۳۲:۴۴

اعتمادآنلاین| ‌ حجت الاسلام غلامرضا دهقان، امام جمعه خاش سیستان و بلوچستان در خطبه های این هفته نماز جمعه بیان کرد: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به وعده های داده شده در خصوص دو بانده کردن محور ترانزیتی خاش به زاهدان و نیز محور دسترسی به مرز روتک این شهرستان عمل کند.

وی افزود: رسیدگی به امورات مردم محروم و نیازمند از وظایف مهم دولتمردان است، بنابراین تاکید می کنیم که مسئولین امر خانه های مسکونی محرومین را به موقع تکمیل و تحویل نیازمندان دهند.


وی افزود: استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار و نماینده مردم خاش در مجلس باید با جدیت پیگیر تحقق وعده ها و قول های رئیس برنامه و بودجه کشور در مباحث مختلف باشند.


امام جمعه خاش با قدردانی با قدردانی از تلاش های خیران و مردم نوعدوست کشور و استان و سپاسگزاری از زحمت های نیروهای ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رابطه با کمک رسانی به سیل زدگان جنوب استان اظهار داشت: مردم این منطقه از میهن اسلامی از شدت فقر و محرومیت رنج می برند.


حجت الاسلام دهقان تاکید کرد: بارش های سنگین و سیلابی با خسارتهای انبوه زندگی مردم استان را نابود و فقر و نیازمندی آنها را دوچندان کرد، بنابراین دولت به فکر رفع مشکلات این مردم خسارت دیده و محروم باشد.

منبع: ایسنا





اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها