کد خبر: 379757
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۴ ۱۵:۳۹:۰۶
| |

قربانعلی دری نجف آبادی، خطیب جمعه اراک:

نمایندگانی که بدنبال بازی های سیاسی هستند به خون شهدا خیانت می کنند

قربانعلی دری نجف آبادی، خطیب جمعه اراک با بیان اینکه نمایندگان مجلس نمایندگان ملت هستند نه اشخاص و باندهای سیاسی گفت: نمایندگانی که بدنبال بازی های سیاسی هستند به خون شهدا خیانت می کنند.

نمایندگانی که بدنبال بازی های سیاسی هستند به خون شهدا خیانت می کنند
کد خبر: 379757
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۴ ۱۵:۳۹:۰۶

اعتمادآنلاین| ‌ قربانعلی دری نجف آبادی، در خطبه های نماز جمعه امروز اراک گفت: روزهای بزرگی در پیش داریم که یکی از آنها روز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیهاست. او چراغ راه و اسوه حسنه برای تمام آزادیخواهان عالم و مدافع حریم ولایت است.

وی با بیان اینکه وقتی امام زمان(عج) ایشان را اسوه خود می دانند پس جایگاه مقدس ایشان برای ما مشخص می شود، افزود: باید پیوندمان را با ایشان حفظ کنیم.

دری نجف آبادی گفت: آیات بسیاری در شان ایشان نازل شده است و همگی باید برای گرامیداشت مقام ایشان و برگزاری مجالس باشکوه سوگواری برای ایشان آماده باشیم. باید به اندازه ظرف وجودی مان از کوثر وجودی ایشان بهره ببریم.

وی حضرت زهرا سلام الله علیها را عالی ترین الگوی بشریت در همه ابعاد دانست و تاکید کرد: ایشان برای همه افراد الگو هستند و باید این الگو را قدر بدانیم.

دری نجف آبادی در ادامه، با اشاره به فرا رسیدن ماه بهمن گفت: این‌ماه، ماه ایام الله دهه فجر است. روزهای 12 و 22 بهمن روزهای بسیار بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی گفت: پس از سالها مبارزه امام و مردم ایران، در نهایت، شاه در دیماه 57 از ایران فراری شد و امام در 12 بهمن ماه وارد ایران شد. با ورود امام، آزادی به ایران وارد شد و دست رژیم پهلوی و دوستان و ایادی پلید آنها از این سرزمین کوتاه شد.

دری نجف آبادی با بیان امام اعجوبه روزگار بود و قدر امام را صدها سال بعد هم خواهند دانست، گفت:

با پیروزی انقلاب، برکات بسیاری در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... شامل حال ایران شد.

وی اظهار کرد: قبل از انقلاب پزشک بسیار کم داشتیم ولی امروز بیش از 100 هزار پزشک در تمام رشته ها داریم و بسیاری از خدمات پیشرفته درمانی در کشور ارائه می شود. نرخ باسوادی امروز به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. تحصیلات تکمیلی در ایران تا قبل از انقلاب بسیار کم بود و امروز میلیون ها فارغ التحصیل دانشگاه داریم.

وی با بیان اینکه شبکه های بهداشت، گاز و آموزش، هر یک شبکه ای زرین هستند که به برکت انقلاب حاصل شده اند، گفت: قدرت امنیتی و نظامی ما بعد از انقلاب رشد چشمگیری کرده و امروزه ناو و زیردریایی می سازیم و در دریاهای مختلف حضور قدرتمندانه داشته و با روسیه و چین مانور نظامی برگزار می کنیم که همگی نشانگر قدرت نظامی ماست.

دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه نباید به دلیل وجود برخی مشکلات تنها نیمه خالی لیوان را ببینیم، افزود: از برکات انقلاب هر چه بگوئیم کم گفته ایم. این دستاوردهای عظیم به برکت امام و رهبری و مجاهدت ملت ایجاد شده است.

دری نجف آبادی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا کشوری با این عظمت که سرشار از ذخایر نفتی و گازی است را از دست داد. ایران 60 درصد نفت مورد نیاز اسرائیل را ایران تامین می کرد ولی امام بساط آنها و اسرائیل را در این کشور جمع کرد، به همین دلیل آنها از دست ما عصبانی هستند.

وی اظهار کرد: درست است که آنها بزرگترین سردار ما را به شهادت رساندند، اما ما با قدرت ایستاده‌ایم و با موشک باران عین الاسد پاسخ دندان شکنی به آنها دادیم و آنها جرات هیچ اقدامی علیه ما را ندارند.

دری نجف آبادی با بیان اینکه البته در زمینه مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... باید تلاش بیشتری صورت بگیرد و وابستگی اقتصاد کشور به نفت از بین برود، گفت: بانک ها، دستگاههای اجرایی و رسانه ها باید از تولید حمایت کنند، باید تولید کننده باشیم و دولت و مردم به توسعه اقتصادی کمک کنند.

وی در ادامه به انتخابات مجلس یازدهم اشاره کرد و افزود: نماینده ها هم باید با برنامه به مجلس بروند. نمایندگان مجلس نمایندگان ملت هستند نه نمایندگان اشخاص و باندهای سیاسی، پس باید در راستای منافع ملت گام بردارند.

دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس در برابر همه مردم مسئول هستند، اظهار کرد: نمایندگانی که بدنبال بازی های سیاسی هستند به خون شهدا خیانت می کنند. باید نمایندگان شایسته، فعال، سخت کوش، کاردان و باصداقت به مجلس بروند نه کسانی که بدنبال باندبازی، رابطه بازی، سوءاستفاده سیاسی و اقتصادی هستند.

وی با بیان اینکه روابط سیاسی، اقتصادی و ... ناسالم خیانت به امام، رهبری و ملت است، گفت: نظام اداری باید سالم باشد. مدیران دزد و خائن در ایران جایگاهی ندارند.

دری نجف آبادی با بیان اینکه کسانی که تلاش می کنند افراد فاسد را به ملت تحمیل کنند خیانت می کنند، افزود: امید است که انتخابات با عظمتی در کشور برگزار شود و بهترین ها انتخاب شوند چراکه انتخابات حق الناس است و باید از این حق محافظت شود.

بارش برف و لزوم خدمات رسانی کامل به مردم و مراقبت از راه ها در شرایط زمستانی از دیگر موارد مورد اشاره خطیب جمعه اراک بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها