کد خبر: 379760
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۴ ۱۵:۴۴:۲۹
| |

بهمنیار با شکست میزبان به دومین پیروزی خود در لیگ جهانی کاراته رسید

سارا بهمنیار نماینده وزن 50- کیلوگرم تیم ملی کاراته زنان در دومین مبارزه نماینده کشور میزبان را شکست داد.

بهمنیار با شکست میزبان به دومین پیروزی خود در لیگ جهانی کاراته رسید
کد خبر: 379760
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۴ ۱۵:۴۴:۲۹

اعتمادآنلاین| نخستین روز از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پاریس در حالی از صبح امروز(جمعه) در ورزشگاه پیردو کوبرین آغاز شده است که سارا بهمنیار نماینده وزن 50- کیلوگرم زنان نوان کشورمان در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود و در نخستین مبارزه نماینده رومانی را پنج بر یک شکست داد و به دور دوم راه یافت.

بهمنیار در دومین مبارزه با شکست نماینده میزبان به دومین پیروزی خود رسید. این دیدار با نتیجه 7 بر 2 صوفیا بودریانه را شکست داد. حریف بعدی او از آلمان است و اگر به پیروزی برسد به نیمه نهایی می رسد.

پیش از این نیز؛ فاطمه صادقی نماینده کاتا بانوان دور نخست باامتیاز 23.2 به عنوان نفر چهارم راهی دور دوم شد، پس از آن با امتیاز 24.54 به دور سوم صعود کرد و در این مرحله با امتیاز 23.54 از صعود به دور بعد بازماند و از گردونه رقابت ها حذف شد.

در ادامه مسابقات کاتا بانوان، نگین باقری با امتیاز 23.58 از دور اول به عنوان نفر دوم راهی مرحله بعد شد. پس از آن با امتیاز 23.54 به دور سوم رسید وامتیاز 24.4 از ادامه مسابقات بازماند.


علی مسکینی نماینده وزن 60- کیلوگرم کشورمان در دور اول به مصاف جوانی مارتینز از ونزوئلا رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه 6 بر یک به سود نماینده ونزوئلا به پایان رسید.

در ادامه مبارزات وزن 60- کیلوگرم، پس از اینکه کاراته کا ونزوئلا برابر نماینده سرشناس ازبکستان شکست خورد، مسکینی هم از گردونه رقابت ها حذف شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها