کد خبر: 379781
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۴ ۱۶:۳۴:۵۳
| |

محمد جواد جمالی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس:

تظاهرات میلیونی مردم عراق مقدمات خروج آمریکایی‌ها از منطقه را کلید زد

محمد جواد جمالی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: پس از مصوبه پارلمان عراق مبنی بر خروج آمریکایی‌ها از عراق ، این تظاهرات فشار بیشتری را بر آمریکاییها برای خروج از عراق وارد خواهد کرد.

تظاهرات میلیونی مردم عراق مقدمات خروج آمریکایی‌ها از منطقه را کلید زد
کد خبر: 379781
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۴ ۱۶:۳۴:۵۳

اعتمادآنلاین| ‌ محمد جواد جمالی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تظاهرات میلیونی و با شکوه مردم عراق، اظهار داشت: با توجه به محور شعار‌های مردم عراق که علیه اشغالگری سر داده می‌شد بیانگر این بود که مردم عراق یکپارچه خواستار خروج نیرو های آمریکایی از عراق هستند.

وی افزود: عراقی‌ها با این تظاهرات به کسانی که به اختلافات درونی جامعه عراقی، چشم دوخته‌اند، نه گفتند و شاهد هستیم که از همه طیفها و اقشار جامعه در این تظاهرات حضور دارند و همگی مخالف اشغالگری و یک صدا خواهان خروج آمریکایی‌ها از عراق و منطقه غرب آسیا هستند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه این تظاهرات پیام قاطعی برای آمریکایی‌ها و رژیم صحیونیستی داشت که دست از دخالت در امور عراق بردارند، یادآور شد: پس از مصوبه پارلمان عراق مبنی بر خروج آمرکایی‌ها از عراق ، این تظاهرات فشار بیشتری را بر آمریکاییها برای خروج از عراق وارد خواهد کرد.

جمالی بیان داشت: این تظاهرات باعث تقویت و بالا بردن روحیه محور مقاومت و در مقابل تضعیف جبهه امپریالیست، صهیونیستی و ارتجاع عرب و حمیان آنها در منطقه، خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: ترامپ با ترور سپهبد شهید سلیمانی و ابومهدی با دست خود مقدمات خروج آمریکایی‌ها و کشور‌های غربی از غرب آسیا را کلید زده که راه پیمایی ملیونی مردم عراق نیز که خواستار خروج آمریکا هستند معید این موضوع است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها