علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس:

وزیر آموزش و پرورش درباره نظام رتبه‌بندی معلمان به نمایندگان گزارش می‌دهد

علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس از حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در این کمیسیون برای ارائه گزارش درباره نظام رتبه‌بندی معلمان خبر داد.

وزیر آموزش و پرورش درباره نظام رتبه‌بندی معلمان به نمایندگان گزارش می‌دهد
کد خبر: 379782
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۴ ۱۶:۳۹:۰۸

اعتمادآنلاین| ‌ علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات جلسات هفته آینده این کمیسیون، گفت: رأی گیری درباره طرح تحقیق و تفحص از پارک‌های علم و فناوری کشور و همچنین طرح تحقیق و تفحص از عملکرد مالی و اداری جهاد دانشگاهی کشور و دستاوردهای این سازمان در دستور کار اعضای کمیسیون در روز یکشنبه(6 بهمن) قرار دارد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جهت ارائه گزارش به اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره مسائل فرهنگی-سیاسی دانشگاه‌ها در کمیسیون حضور یابد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: همچنین مقرر شده تا در روز (دوشنبه 7 بهمن) محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش جهت ارائه گزارش به اعضای کمیسیون آموزش پیرامون رتبه‌بندی معلمان در کمیسوین حضور یابد.

حجت‌الاسلام سلیمی تصریح کرد: بررسی سوالات حبیب‌اله دهمرده، سید احسن علوی، حسینعلی حاجی‌دلیگانی و همچنین محمد خدابخشی از وزیر آموزش و پرورش در دستورکار اعضای کمیسیون در روز دوشنبه قرار دارد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها