کد خبر: 379822
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۵ ۰۸:۳۹:۳۲
| |

ثبت یک رکورد فوق‌العاده برای آرنولد

مدافع انگلیسی لیورپول تعداد پاس گل‌های خود را در این فصل به عدد 10 رسانده و به یک رکورد باورنکردنی دست یافته است.

ثبت یک رکورد فوق‌العاده برای آرنولد
کد خبر: 379822
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۵ ۰۸:۳۹:۳۲

اعتمادآنلاین| ‌ لیورپول پنج‌شنبه شب در آخرین بازی هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر انگلیس مهمان ولورهمپتون بود. ولوز پیش از این نشان داده بود که برابر تیم‌های بزرگ لیگ برتر فوق العاده عمل می‌کند و همواره رقیب سرسختی برای آن‌ها بوده است. این اتفاق در بازی پنج‌شنبه شب هم رخ داد، اما در نهایت یورگن کلوپ و تیمش موفق شدند به سختی و با نتیجه 2- یک حریف خود را شکست دهند. لیورپول با این پیروزی 67 امتیازی شد و حالا تیم یورگن کلوپ بیش از هر زمان دیگری به شکستن طلسم سی ساله قهرمان نشدن این باشگاه در رقابت‌های لیگ برتر نزدیک شده است.

بدون شک یکی از مهمترین دلایل موفقیت لیورپول طی یکی، دو فصل اخیر عملکرد فوق العاده مدافعان کناری این تیم بوده است. ترنت الکساندر آرنولد و اندرو رابرتسون حالا زیر نظر سرمربی آلمانی به یکی از بهترین بازیکنان دنیا در پست‌های خود تبدیل شده‌اند.

آرنولد تا به اینجای فصل و در 23 بازی لیگ برتر آمار دو گل و 10 پاس گل را به ثبت رسانده و در سمت مقابل رابرتسون در همین تعداد بازی موفق به ثبت یک گل و شش پاس گل شده است. الکساندر آرنولد در بازی لیورپول برابر ولورهمپتون نیز موفق شد پاس گل اول تیمش را برای جردن هندرسون ارسال کند.

مدافع انگلیسی حالا تعداد پاس گل‌های خود را در این فصل عدد 10 رسانده و به یک رکورد باورنکردنی دست یافته است. او حالا به اولین مدافع تاریخ رقابت‌های لیگ برتر تبدیل شده که در دو فصل پیاپی 10 یا بیش از 10 پاس گل برای هم‌تیمی‌های خود ارسال کرده است؛ رکوردی که پیش از این هیچ مدافعی موفق به انجام آن نشده بود. آرنولد پیش از این و در فصل 2018-19 نیز موفق به ثبت 12 پاس گل شده بود و به همین لحاظ نام خود را در کتاب رکورد‌های گینس ثبت کرد. حالا، اما به نظر می‌رسد که این مدافع جوان می‌تواند در فصل جدید رکورد خودش را ارتقا ببخشد تا به‌نوعی تاریخ‌سازی او ادامه پیدا کرده باشد.

منبع: حبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها