رونمایی عجیب شهرخودرو از لباس‌های دیدار با الرفاع در روز بازی و چند سوال+تصاویر

باشگاه شهرخودرو در اتفاقی غیرمتعارف و عجیب، چند ساعت قبل از شروع دیدار برابر الرفاع در لیگ قهرمانان آسیا، از پیراهن خود روی یک تخت رونمایی کرد.

رونمایی عجیب شهرخودرو از لباس‌های دیدار با الرفاع در روز بازی و چند سوال+تصاویر
کد خبر: 379972
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۵ ۱۳:۰۰:۳۳

اعتمادآنلاین| شهرخودروی مشهد تا ساعاتی دیگر به مصاف نماینده بحرین می‌رود و طبق پیگیری‌های خبرنگار ورزشی ، البسه این تیم هنوز به محل اردوی این تیم نرسیده است. از سوی دیگر، مسئولان برگزاری پیگیر البسه این تیم برای مسابقه امروز هستند و شهرخودرویی‌ها نیز اعلام کرده‌اند نهایتا ساعت 14 یا 15 به محل هتل می‌رسد.

نکته جالب این است که مسئولان شهرخودرو در واکنش به انتشار خبر جا ماندن البسه تیمشان، دو تصویر از لباس‌های این تیم را روی تخت در کانال باشگاه منتشر کرده‌اند. ابهام اول این است که راستی آزمایی برای محل ثبت این تصاویر وجود ندارد. شاید این تصاویر مربوط به تهران باشد. چرایی رونمایی از لباس رسمی یک تیم در لیگ قهرمانان آسیا روی تخت نیز بر این ابهامات افزوده که رفتاری غیرمتعارف و به دور از اصول حرفه ای است.

لباس تیم شهر خودرو

لباس تیم شهر خودرو

سوال دوم هم اینجا است که اگر البسه شهر خودرو برای مسابقه امروز در امارات بوده، چرا نماینده این تیم در نشست هماهنگی روز گذشته، تصویری از پیراهن منتشر نکرده است؟ از آنجا که طبق قانون باید پیراهن روز بازی در جلسه هماهنگی رونمایی شود، هیچ تصویری از پیراهن این تیم برای دیدار با الرفاع منتشر نشده است.

شهر خودرویی‌ها روز گذشته با لباسی متفاوت به رنگ قرمز و یقه سبز تمرین کرده‌اند و از آنجا که نمی‌توانستند این لباس را در نشست هماهنگی به عنوان پیراهن اصلی بازی معرفی کنند، منتظر ماندند تا البسه این تیم از تهران به امارات برسد.

دیدار تیم‌های شهرخودرو و الرفاع بحرین از ساعت 17:50 در ورزشگاه اختصاصی باشگاه الشارجه برگزار می‌شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها