کد خبر: 380061
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۶ ۰۸:۳۱:۰۰
| |

المپیکی‌ها در انتظار نخستین پرداختی؛ وعده‌هایی که هنوز اجرایی نشده

با وجود اینکه ستاد عالی بازی‌های 2020 اعلام کرده بود اولین پرداختی به ورزشکارانی که سهمیه المپیک گرفته‌اند از آخر دی‌ماه صورت می‌گیرد، هنوز این اتفاق رخ نداده است.

المپیکی‌ها در انتظار نخستین پرداختی؛ وعده‌هایی که هنوز اجرایی نشده
کد خبر: 380061
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۶ ۰۸:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک تصویب کرد تا ماهیانه 5 میلیون تومان به ورزشکارانی که سهمیه المپیک گرفته‌اند و همچنین به سرمربیان و مربیان ملی مبلغی پرداخت شود.

با توجه به نشست ستاد در روز دوم دی‌ماه، قرار شد تا 50 درصد حقوق المپیکی‌ها پیش از اعزام و 50 درصد باقی‌مانده در زمان اعزام پرداخت شود. تصمیم براین بود وزارت ورزش نخستین پرداختی را در تا پایان دی‌ماه پرداخت کند اما با وجود گذشت یک هفته از این تاریخ هنوز هیچ پولی به حساب ورزشکارانی که سهمیه گرفته‌اند، واریز نشده است.

پیش از این اعلام شده بود از تیرماه امسال ماهیانه 5 میلیون تومان به ورزشکارانی که سهمیه گرفته‌اند، حقوق داده می‌شود اما بعد از مدتی و با تصویب آیین‌نامه پرداخت حقوق در ستاد عالی، چگونگی تخصیص تغییر کرد و مربیان ملی هم اضافه شدند اما با وجود وعده و وعیدهای متعدد هنوز هیچ پرداختی تا امروز صورت نگرفته است.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در نشست با روسای فدراسیون‌ها در تاریخ 4 دی‌ماه گفته بود: بر اساس آنچه در ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک تصویب شد، ورزشکارانی که کسب سهمیه کرده اند ماهیانه 5 میلیون تومان دریافت می کنند و به سرمربیان هم همین میزان پرداخت خواهد شد. همچنین بر اساس تعداد سهمیه‌های کسب شده به مربیان هم به میزان نیمی از این مبلغ پرداخت می شود.

کاروان ورزشی ایران تاکنون 41 سهمیه المپیک کسب کرده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها