«کلاوس» بهترین انیمیشن جوایز آنی شد

انیمیشن «کلاوس» موفق به کسب هفت جایزه از جمله بهترین فیلم و کارگردانی از جوایز سالانه انیمیشن «آنی» در آمریکا شد.

«کلاوس» بهترین انیمیشن جوایز آنی شد
کد خبر: 380110
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۶ ۱۰:۰۵:۵۵

اعتمادآنلاین| مراسم چهل و هفتمین دوره جوایز انیمیشن «آنی» از سوی انجمن بین‌المللی انیمشن در لس‌آنجلس برگزار شد و در نهایت «کلاوس» به کارگردانی «سرجیو پابلوس» محصول کمپانی نتفلیکس توانست در هفت شاخه از جمله بهترین فیلم، کارگردانی، تدوین، طراحی تولید، طراحی شخصیت و استوری‌برد موفق به کسب جایزه شود.

سینما


انیمیشن «من بدنم را از دست دادم» ساخته «جرمی کلاپین» نیز سه جایزه شاخه‌های بهترین انیمیشن مستقل، بهترین نویسندگی و موسیقی را از جوایز سالانه آنی به خود اختصاص داد.

دو انیمیشن «کلاوس» و «من بدنم را از دست دادم» در کنار «داستان اسباب بازی 4»،‌ «لینک گمشده» و «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید: دنیای پنهان» در شاخه بهترین انیمیشن بلند نود و دومین دوره جوایز سینمایی اسکار نامزد کسب جایزه هستند.

سینما

همچنین انیمیشن‌های «منجمد 2» و «لینک گمشده» که با بیشترین تعداد نامزدی پا به شب اعطای جوایز انیمیشن آنی گذاشته بودند در نهایت به ترتیب دو جایزه بهترین جلوه‌ها و بهترین صداپیشگی را به خود اختصاص دادند.

سینما


در شاخه بهترین انیمیشن دانشجویی هم «روباه و کبوتر» به کارگردانی «میشل چوا» برنده نام گرفت.

سال گذشته «مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» برنده بزرگ چهل‌وشمین مراسم جوایز «آنی» شد و توانست جوایز هر هفت بخش را از جمله بهترین انیمیشن و بهترین کارگردانی را از آن خود کند و در نهایت نیز برنده جایزه اسکار انیمیشن بلند شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها