داوران دو بخش جشنواره فیلم‌های ورزشی معرفی شدند

هیأت داوران دو بخش مستند کوتاه و نیمه بلند و بخش فیلم کوتاه داستانی، پویانمایی، تیزر و نماهنگ دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‎های ورزشی ایران معرفی شدند.

داوران دو بخش جشنواره فیلم‌های ورزشی معرفی شدند
کد خبر: 380256
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۶ ۱۵:۰۴:۲۰

اعتمادآنلاین| دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‎های ورزشی ایران در احکام جداگانه‌ای داوران دو بخش مستند کوتاه و نیمه بلند و بخش فیلم کوتاه داستانی، پویانمایی، تیزر و نماهنگ این رویداد را معرفی کرد.

بخش مستند کوتاه و نیمه بلند

احسان عبدی‌پور (نویسنده و کارگردان)، دکترحمید قاسمی (مدرس دانشگاه و کارشناس رسانه و ورزش)، علیرضا قانع اسماعیل‌پور (تهیه‌کننده و قائم مقام شبکه ورزش سیما)، مهدی روشن روان (کارشناس رسانه و مدیر سابق گروه فیلم و سریال شبکه سه) و محمودرضا رضایی (مستندساز ورزشی).

بخش فیلم کوتاه داستانی، پویانمایی تیزر و نماهنگ

شاهد احمدلو (نویسنده و کارگردان)، علی انصاریان (بازیگر سینما و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال)، دکتر ابوالفضل رفیع (کارشناس فرهنگی و مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران)، محمد بخشی (کارگردان) و علیرضا غفاری (کارگردان و گوینده).

تماشای آثار از سوی داوران به پایان رسیده و به زودی جلسه جمع بندی و انتخاب برگزیده‌ها برگزار می‌شود.

داوران سه بخش دیگر یعنی بخش فیلم‌های سینمایی و داستانی بلند، بخش مستند بلند و بخش آثار ویژه و موضوعی نیز مشخص شده و به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مجموعا 116 اثر از ایران و 21 کشور به بخش مسابقه دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران در بخش های مختلف راه یافتند.

جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) است.

مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از 120 کشور عضو این فدراسیون هستند.

جشنواره ایران به عنوان یکی از 16 پایگاه جهانی و میزبان 28 کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشورها است و با توجه به جایگاه بین المللی این جشنواره و استقبال از آن، آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد هستند. در این دوره آثاری از 54 کشور برای حضور در جشنواره ثبت نام کردند.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران به دبیری سیدمجتبی علوی اسفندماه 1398 برگزار می شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها