عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه:

شهادت حاج قاسم، مرگ تدریجی استکبار را سرعت بخشید

نماینده ولی فقیه در سپاه از بسیج به عنوان مولفه قدرت و رمز استمرار و ماندگاری انقلاب اسلامی نام برد و با اشاره به تشییع باشکوه و کم نظیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این سردار والامقام با اخلاص خود کاری کرد که شهادتش مرگ تدریجی استکبار را سرعت بخشد.

شهادت حاج قاسم، مرگ تدریجی استکبار را سرعت بخشید
کد خبر: 380308
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۶ ۱۸:۳۶:۲۸

اعتمادآنلاین| عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه، در همایش سراسری فرماندهان سازمان بسیج مستضعفین با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و اشاره به تشییع باشکوه و کم نظیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تاکید بر تقویت روحیه و مکتب این فرمانده دلاور سپاه اسلام، تصریح کرد:حاج قاسم سلیمانی هم زندگی و هم شهادت پر برکتی داشت.این سردار والامقام با اخلاص خود کاری کرد که شهادتش مرگ تدریجی استکبار را سرعت بخشد و آمریکا دریابد که شهادت این فرمانده دلاور اسلام از خود او خطرناک تر است.

حاجی صادقی از بسیج به عنوان مولفه قدرت و رمز استمرار و ماندگاری انقلاب اسلامی نام برد و اظهار کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسیج را مبدل تهدیدات به فرصت و خنثی کننده توطئه ها توصیف کرده اند؛ از این رو خدمت گذاری در بسیج هیچ معادلی ندارد و مجاهدت و تلاشی بی مانند است.

وی با اشاره به مولفه های تحول در سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: تحول مبنایی در بسیج به معنای تبیین فرهنگ بسیجی است، در واقع بسیج فرهنگ و گفتمان قرآنی است که ریشه در فرهنگ فاطمی و عاشورایی دارد و سردار شهید قاسم سلیمانی الگوی فرهنگ بسیجی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه یکی از مهم ترین اقدامات بسیج در راستای تقویت بصیرت دینی را طرح صالحین دانست و اظهار کرد: بصیرت دینی قدرت تکلیف گرایی به انسان می دهد تا به لحظه وظیفه خود را بشناسد و انسان برابر توطئه ها مصونیت می یابد .

وی با بیان اینکه دشمن امروز از روحیه انقلابی ملت ایران در هراس است، خاطرنشان کرد: روحیه ی انقلابی بسیج بر مبنای منطق و به معنای ایستادگی مقتدرانه در اصول و مبانی است و برای بسیج هیچ مدالی بالاتر از سربازی ولایت و خدمتگزاری مردم نیست.

حاجی صادقی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب برنامه ی چهل سال دوم بسیج است ، گفت: باید توانمندی های بسیج در تمامی عرصه ها ارتقا یابد. بسیجی سنگرنشین انقلاب است و نسبت به توطئه ها و وظایف بصیر است‌. بسیجی قدرت تکلیف شناسی دارد و نسبت به موفقیت ها و فرصت ها بصیرت دارد.

منبع: سپاه نیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها