محمد غروی، عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه سراسر کشور:

حوزه علمیه، آتش زدن کتاب توسط را بسیار زشت و نادرست می‌داند

یک عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: مدیریت حوزه موضع خود را نسبت به این موضوع گرفته و اطلاعیه‌ای هم با نظر بزرگان و مراجع در این خصوص منتشر کرد. طبیعتا این کار، کاری نیست که حوزه یا بزرگان آن را تایید کنند بلکه آن را بسیار زشت و نادرست از جهات مختلف می‌دانند.

حوزه علمیه، آتش زدن کتاب توسط را بسیار زشت و نادرست می‌داند
کد خبر: 380401
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۷ ۱۲:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد غروی، عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه سراسر کشور، در واکنش به کتاب سوزی عباس تبریزیان گفت: مدیریت حوزه موضع خود را نسبت به این موضوع گرفته و اطلاعیه‌ای هم با نظر بزرگان و مراجع در این خصوص منتشر کرد. طبیعتا این کار، کاری نیست که حوزه یا بزرگان آن را تایید کنند بلکه آن را بسیار زشت و نادرست از جهات مختلف می‌دانند.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره نحوه عملکرد عباس تبریزیان و اتش زدن یک کتاب علمی، عنوان کرد: بالاخره ایشان (عباس تبریزیان) از نظر شخصیتی بافت خاصی دارد و زیاد مورد تایید نیست. از نظر علمی هم به همین شکل است. البته یک سری مطالعاتی داشته نه این که مطالعه نداشته، اما بلندپروازی‌هایی هم در قسمت‌های مختلف دارد.

غروی در ادامه افزود: اگر حتی در قسمت پزشکی مقداری کار‌ها تجربی می‌کرد و به مجموعه‌هایی که مورد تایید هستند می‌پیوست و به این شکل به معالجه افرادی که صعب العلاج هستند ورود نمی‌کرد، مشکلی نبود.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه سراسر کشور تاکید کرد:، اما متاسفانه ایشان بلند پروازی‌هایی حتی در قسمت‌هایی که بیشتر ادعا دارد، داشته است. نمونه این کار را هم ملاحظه می‌کنید که با کتاب پزشکی عمومی که بار‌ها و بار‌ها ویراست جدید آن آمده و بالاخره مورد استفاده رشته پزشکی است چنین برخوردی کرده است.

منبع: پارسینه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها