کد خبر: 380437
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۷ ۱۷:۲۰:۰۰
| |

بیژن ذوالفقارنسب، کارشناس فوتبال ایران، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

پرسپولیس برابر تراکتور هوشمندانه بازی کرد/ حاشیه دیدار پرسپولیس و تراکتور بیشتر از متن آن بود/ کیفیت مهاجمان ایرانی از اوساگونا بیشتر است/ انتقال بیرانوند به اروپا منافع مالی پرسپولیس را تامین می‌کند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازی پرسپولیس و تراکتور یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ نوزدهم بود و نتیجه این دیدار برای هر 2 تیم اهمیت بسیاری داشت.

پرسپولیس برابر تراکتور هوشمندانه بازی کرد/ حاشیه دیدار پرسپولیس و تراکتور بیشتر از متن آن بود/ کیفیت مهاجمان ایرانی از اوساگونا بیشتر است/ انتقال بیرانوند به اروپا منافع مالی پرسپولیس را تامین می‌کند
کد خبر: 380437
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۷ ۱۷:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ پرسپولیس در اولین حضور یحیی گل‌محمدی به عنوان مربی توانست به یک برد شیرین برابر تراکتور دست پیدا کند.

البته این دیدار بیشتر از نکات فنی، حاشیه داشت و بازیکنان هر 2 تیم بارها با یکدیگر درگیر شدند. اتفاقی که باعث شد داور مسابقه بارها به بازیکنان هر 2 تیم کارت زرد نشان دهد و بعد از بازی هم کمیته انضباطی شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس و محمدرضا خانزاده از تراکتور را تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین محروم کند. به‌ غیر از درگیری بازیکنان درون زمین، هواداران آنها هم روی سکوها حسابی از خجالت یکدیگر درآمدند و با سنگ از هم پذیرایی کردند.

بازی پرسپولیس و تراکتور حواشی زیادی داشت

بیژن ذوالفقارنسب، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، درباره بازی پرسپولیس و تراکتور گفت: دیدار پرسپولیس و تراکتور یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ نوزدهم بود و نتیجه این دیدار برای هر 2 تیم اهمیت بسیاری داشت. کادر فنی پرسپولیس و تراکتور نسبت به بازی رفت تغییر کرده بود و به همین خاطر این دیدار کیفیت فنی بالایی نداشت.

این مربی پیشین فوتبال ایران در ادامه به خشونت زیاد این بازی اشاره کرد و گفت: متاسفانه بازیکنان درون زمین خطاهای زیادی مرتکب شدند و همین اتفاق بازی را به حاشیه برد. پرسپولیس در این بازی هوشمندانه عمل کرد و روی ضدحمله‌ها توانست به گل برسد و سه امتیاز حساس این بازی را کسب کرد.

گل‌محمدی مربی باهوشی است

ذوالفقارنسب درباره حضور گل‌محمدی در پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی مربی باهوشی است و شناخت خوبی هم از تمام تیم‌های لیگ برتری دارد. او سال گذشته به همراه شهر خودرو نتایج خوبی کسب کرد. هرچند خیلی زود است درباره تاثیری که یحیی گل‌محمدی بر پرسپولیس گذاشته صحبت کنیم، اما باید قبول کرد گل‌محمدی در این زمان اندک توانسته تاثیراتی بر پرسپولیس بگذارد و تغییراتی در شیوه بازی این تیم به وجود آورد. این اتفاق تنها زمانی رخ می‌دهد که یک مربی شناخت خوبی از تیم داشته باشد. گرچه همان‌طور که گفتم گل‌محمدی در پرسپولیس نیاز به زمان دارد و نمی‌توانیم به این سرعت نقش این مربی را در پرسپولیس تحلیل کنیم.

ذوالفقارنسب درباره حضور اوساگونا در پرسپولیس گفت: الان زود است بخواهیم درباره اوساگونا در پرسپولیس صحبت کنیم، اما با توجه به چیزی که از این مهاجم در بازی مقابل تراکتور دیدم، باید بگویم در لیگ یک فوتبال ایران بیش از 10 بازیکن حضور دارند که خیلی بهتر از اوساگونا هستند. کسانی که فوتبال را می‌شناسند متوجه صحبت‌های من می‌شوند.

بیرانوند بازیکن مهمی برای پرسپولیس بود

ذوالفقارنسب درباره جدایی بیرانوند از پرسپولیس در پایان فصل توضیح داد: بازیکنان در دنیای خاص خود سیر می‌کنند و حق‌ دارند که برای آینده‌شان تصمیم بگیرند. بازیکنان ایرانی هم کمتر با چنین پیشنهادهایی مواجه می‌شوند. انتقال بیرانوند به لیگ بلژیک تاثیر زیادی بر زندگی حرفه‌ای او می‌گذارد و با توجه به این شرایط هم باشگاه و هم خود بیرانوند تصمیم به این انتقال گرفته‌اند. بیرانوند بازیکن مهمی برای پرسپولیس است، اما باید قبول کنیم که منافع این بازیکن هم باید تامین شود. ضمن اینکه پرسپولیس با انتقال بیرانوند به لیگ بلژیک سود مالی می‌برد و این انتقال می‌تواند در آینده به نفع پرسپولیس باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها