کد خبر: 380631
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ۱۶:۵۸:۰۰
| |

گلکسی بادز پلاس به عنوان هدیه پیش‌خرید پرچمداران گلکسی S20 عرضه می‌شود

با نزدیک‌شدن به تاریخ رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ شاهد انتشار جزئیات بیشتری از پرچمداران گلکسی S20 سامسونگ هستیم. اخیراً یکی از افشاگران معروف توییتری با انتشار تصاویری مدعی شده است که سامسونگ قصد دارد تا هدفون بی‌سیم Galaxy Buds+ را به عنوان هدیه پیش‌خرید پرچمداران گلکسی اس 20 پلاس و اس 20 اولترا عرضه کند.

گلکسی بادز پلاس به عنوان هدیه پیش‌خرید پرچمداران گلکسی S20 عرضه می‌شود
کد خبر: 380631
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ۱۶:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| با نزدیک‌شدن به تاریخ رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ شاهد انتشار جزئیات بیشتری از پرچمداران گلکسی S20 سامسونگ هستیم. اخیراً یکی از افشاگران معروف توییتری با انتشار تصاویری مدعی شده است که سامسونگ قصد دارد تا هدفون بی‌سیم Galaxy Buds+ را به عنوان هدیه پیش‌خرید پرچمداران گلکسی اس20 پلاس و اس20 اولترا عرضه کند. در سال گذشته میلادی شاهد انتشار اطلاعاتی در خصوص نسل جدید هدفون بی‌سیم سامسونگ Galaxy Buds+ بودیم و انتظار می‌رفت که این محصول در سال 2020 میلادی به همراه پرچمداران گلکسی S20 در رویداد گلکسی آنپکد معرفی شود. به گفته منابع معتبر، این هدفون بی‌سیم به فناوری نویز کنسلینگ مجهز شده است و حجم باتری آن به نسبت نسخه قبلی 50 درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از مشخصات فنی هدفون گلکسی بادز پلاس در دسترس نیست، اما به زودی مشخصات فنی این محصول منتشر خواهد شد. حال به تازگی افشاگر معروف ایوان بلاس با انتشار تصاویری از گلکسی بادز پلاس در کنار پرچمداران گلکسی اس 20 سامسونگ مدعی شده است که این محصول جذاب به عنوان هدیه همراه نسخه پیش‌فروش پرچمداران گلکسی اس 20 پلاس و اس 20 اولترا عرضه می‌شود.

البته این هدفون هنوز به طور رسمی توسط سامسونگ معرفی نشده است و انتظار می‌رود که در رویداد گلکسی آنپکد شاهد معرفی رسمی آن باشیم. در این بین عرضه این هدفون گران قیمت به عنوان هدیه نسخه پیش‌فروش پرچمداران گلکسی اس 20 منطقی به نظر نمی‌رسد، زیرا این محصول فعلاً معرفی نشده و حتی تاریخ معرفی رسمی آن مشخص نیست.

افشاگر معروف ایوان بلاس در مطلب منتشرشده اعلام کرد که این هدیه فقط شامل حال کسانی می‌شود که یکی از پرچمداران گلکسی S20 Plus یا Galaxy S20 Ultra را پیش‌خرید کنند و شامل حال خریداران نسخه گلکسی S20 نمی‌شود؛ همچنین خریداران برای دریافت این هدیه باید گوشی مورد نظر را از فروشگاه‌های رسمی سامسونگ تهیه کنند.

منبع: آی تابناک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها