پپ گواردیولا:

بازی برابر منچستریونایتد سخت و دشوار است

پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی رویارویی تیمش با منچستریونایتد را سخت و دشوار دانست.

بازی برابر منچستریونایتد سخت و دشوار است
کد خبر: 380650
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۹ ۰۸:۱۶:۵۵

اعتمادآنلاین| پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی برگشت تیمش در دور نیمه نهایی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس در خانه خود مقابل منچستریونایتد، نسبت به تکرار برتری بازی رفت ابراز امیدواری کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی اظهار داشت: حریف‌مان منچستریونایتد است، پس می‌تواند بازگردد و در گذشته این کار را کرده‌ است. تقریباً باید بی‌نقص ظاهر شویم. می‌دانم در این مسابقات بازی کردن مقابل حریفی پرغرور دشوار است و از سختی رسیدن به فینال خبر دارم. ما تقویم، برنامه رقابت‌ها و یک بازی طی هر دو سه روز را پذیرفته‌ایم.

وی در ادامه افزود: هواداران را درک می‌کنم. هرگز قصد اهانت نداشتم. از روز اولی که به اینجا آمدم تا دیروز تلاش کردم بهترین بازی را انجام بدهیم تا ورزشگاه اتحاد در هر مسابقه پر باشد. همیشه قدردان طرفداران هستم و حضور هواداران در اینجا خیلی خوشایند است.

گواردیولا در مورد حریف تیمش در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس نیز گفت: باید مراقب ضدحملات، ضربات شروع مجدد و سبک بازی یونایتد باشیم. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و حمله خواهند کرد. باید احساسات‌مان را کنترل کرده و برای گلزنی تلاش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در مورد شرایط بازیکنانش هم تصریح کرد: حضور چند نفر مشخص نیست. فردا آخرین ارزیابی را انجام می‌دهیم و تصمیم می‌گیریم. لاپورته یکی از آنهایی است که حضورشان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. باید بازیکنانی درون زمین داشت که دید خوبی داشته باشند و بتوانند تصمیم‌گیری کنند.

وی راجع به آینده بازیکن اسپانیایی تیمش نیز گفت: نمی‌دانم داوید سیلوا قصد انجام چه کاری را دارد. جالب خواهد شد چنین بازیکنی با چنین تجربه‌ای وارد عرصه مربیگری شود.

گواردیولا در پایان اظهار داشت: از روز اول آغاز کارم تا الان به حریفانم احترام گذاشته‌ام. مقابل فولام هم همین کار را کردیم. ما همیشه به رقبا احترام می‌گذاریم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها