«مارگارت اتوود» پس از 10 سال سکوت شاعرانه‌اش را شکست

اکثر شعرهای کتاب جدید مارگارت اتوود نویسنده مشهور کانادایی درباره ابعاد زندگی جسمانی و روحانی انسان و سیر تحول بین این دو مرحله سروده شده است.

«مارگارت اتوود» پس از 10 سال سکوت شاعرانه‌اش را شکست
کد خبر: 380737
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۹ ۱۱:۴۷:۱۸

اعتمادآنلاین| مارگارت اتوود نویسنده مشهور کانادایی و صاحب رمان «سرگذشت ندیمه» بعد از حدود یک دهه قرار است مجموعه شعر جدیدی منتشر کند. آخرین مجموعه شعر اتوود در سال 2007 با عنوان «در» منتشر شده بود.


مجموعه شعر جدید اتوود قرار است با عنوان «عزیزم» (dearly) منتشر شود. ناشر گفته است اکثر شعرهای این مجموعه درباره ابعاد زندگی جسمانی و روحانی انسان و سیر تحول بین این دو مرحله سروده شده است.

به گفته مسئولان انتشارات ویندوس تقریباً بخش عمده‌ای از شعرهای اتوود در این کتاب به اشکال مختلف حیات وحش و محیط زیست پرداخته است. اتوود در سال‌های گذشته فعالیت‌های بسیاری در تبلیغ برای حفظ محیط زیست انجام داده است.

نام اتوود در سال 2001 در میان ستاره‌داران پیاده‌راه مشاهیر کانادا قرار گرفت. او همچنین یکی از بنیان‌گذاران بنیاد نویسندگان کانادا است و موسس یک سازمانی غیرانتفاعی برای تقویت جامعه نویسندگان کانادا است. در کنار خدمات بی‌شمارش به ادبیات کانادا، یکی از بنیان‌گذاران جایزه شعر گریفین نیز محسوب می‌شود.

منبع: ایبنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها