حاشیه‌های سینمایی در آستانه برگزاری جشنواره فیلم فجر/ پدر داور دختر شد!

چند روز مانده به برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، خبرهایی منتشر و کمی حاشیه‌ساز شد.

حاشیه‌های سینمایی در آستانه برگزاری جشنواره فیلم فجر/ پدر داور دختر شد!
کد خبر: 380745
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۹ ۱۱:۵۹:۰۱

اعتمادآنلاین| سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از شنبه دوازدهم بهمن 98 تا بیست و دوم همین ماه، به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار می‌شود.

در چند روز اخیر گزارش‌هایی در خصوص چگونگی داوری فریدون جیرانی که خود جزء هیئت داوران بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است از کیفیت طراحی لباس فیلم‌های «خروج» و «تومان» که توسط دخترش مارال جیرانی انجام شده به چشم می‌خورد.

افزایش تعداد داوران جشنواره فیلم فجر از 7 نفر به 9 نفر نیز جزو مباحث مطرح شده روزهای اخیر، در بین اهالی رسانه و سینما بود که خروجی کارشان خوب یا بد بودن این موضوع را مشخص می‌کند.

برگزار نشدن نشست دبیر جشنواره فیلم فجر تا امروز نیز در نوع خود جای فکر دارد؛ گفته می‌شود پنج شنبه دهم بهمن ماه و فقط یک روز مانده به برگزاری جشنواره یعنی در دیرترین زمان ممکن، برگزار خواهد شد.

در سی و سومین جشنواره فیلم فجر که دبیری آن بر عهده علیرضا رضاداد بود برنامه‌ای با نام «یک فیلم یک سلام» به منظور آشنایی هرچه بیشتر اهالی رسانه با فیلم‌های حاضر در جشنواره برگزار شد، امسال و در سی و هشتمین دوره این رویداد برنامه‌ای تحت عنوان «تا جشنواره 38» اجرا می‌شود که همان قالب رویکردی را دارد.

خبر‌هایی مبنی بر حضور احتمالی مسعود کیمیایی در جلسه پرسش و پاسه فیلم سینمایی «خون شد» منتشر شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها