کد خبر: 380749
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۹ ۱۲:۰۳:۱۱
| |

سید حسین نقوی حسینی:

جهان اسلام با همه توان مقابل توطئه طرح معامله قرن ایستادگی کند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «باید کشورهای اسلامی و جهان اسلام با همه توان مقابل توطئه و پروژه اخیر آمریکایی‌ها درباره طرح معامله قرن بایستند» گفت: قطعا مسلمانان عکس العمل نشان داده و محور مقاومت اجازه نمی‌دهد این توطئه به سرانجام برسد.

جهان اسلام با همه توان مقابل توطئه طرح معامله قرن ایستادگی کند
کد خبر: 380749
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۹ ۱۲:۰۳:۱۱

اعتمادآنلاین| سید حسین نقوی حسینی با محکومیت طرح معامله قرن گفت: بعد از این که آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی‌ در جنگ های 33، 22 روزه و 8 روزه با شکست مواجه شدند. و در لشکر گشی گروه‌های تروریستی همچون داعش نیز موفقیتی کسب نکردند منطقه را برای خود امن ندیده به همین دلیل به طرح معامله قرن پناه بردند.

وی افزود: آن‌ها تصورشان آن است که اگر اطراف رژیم صهیونیستی را خرد کرده و به حکومت‌های ضعیف و کوچک تبدیل کنند شاید امنیت‌شان بیشتر حفظ شود. همه باید متوجه این توطئه بوده و با همه توان مقابل‌شان بایستند چون پروژه آمریکا و صهیونیست‌ها کاملا روشن است.

وی تاکید کرد: محور مقاومت نباید اجازه دهد تمامیت ارضی کشورها در منطقه به هم خورد و شکل ساختار سیاسی و تقسیم بندی کشورها دچار تغییر شود. هر نوع تغییری د رماهیت بیت المقدس و سرزمین‌های اطراف آن به ویژه سرزمین فلسطین به ضررجهان اسلام است قطعا در واکنش به این طرح مسلمانان عکس العمل نشان داده و محور مقاومت اجازه نمی‌دهند این توطئه به سرانجام برسد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تحلیل از این‌که «چقدر طرح ترامپ با هدف انتخاباتی ارائه شده است» گفت: هر اقدامی که ترامپ انجام می‌دهد نیم نگاهی به مسائل انتخاباتی و درون آمریکا دارد او وقتی موضوع انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را مطرح کرد وعده‌های داد که امروز می‌خواهد به باور خود آن را عملیاتی کند شاید یکی از دلایل ترور حاج قاسم سلیمانی در این شرایط این بود که در مقابل جامعه آمریکا پاسخی برای وعده‌هایش داشته باشد.

وی در پایان گفت: ترامپ در زمان انتخابات ریاست جمهوری دور اول بین صهیونیست‌ها حاضر شد و وعده‌های داد همه می دانند ساختار آمریکا بر پایه مجمع صهیونیست‌هاست و هر رئیس جمهوری باید رضایت این مجمع را به دست آورد. ترامپ هم اکنون به دنبال جلب حمایت صهیونیست‌هاست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها