کد خبر: 380773
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۹ ۱۲:۵۰:۴۴
| |

ناراحتی بازیکنان پرسپولیس از باشگاه به اینستاگرام رسید+ عکس

بازیکنان پرسپولیس از اوضاع مالی این تیم ناراحت هستند و در اقدامی استوری هایی مشترک در اینستاگرام منتشر کردند.

ناراحتی بازیکنان پرسپولیس از باشگاه به اینستاگرام رسید+ عکس
کد خبر: 380773
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۹ ۱۲:۵۰:۴۴

اعتمادآنلاین| پرسپولیس پس از سه دوره قهرمانی در لیگ برتر با برانکو و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا، لیگ نوزدهم را با گابریل کالدرون شروع کرد و با این مربی آرژانتینی نیم فصل را با صدرنشینی به پایان رساند. اما پس از اختلافاتی که بین کالدرون و باشگاه پرسپولیس رخ داد، هدایت سرخپوشان به گل محمدی رسید و او هم موفق شد در حساس ترین بازی هفته هفدهم، تراکتور را شکست دهد و اختلاف را در صدر با تیم دوم به 5 امتیاز برساند.

حال بازیکنان پرسپولیس که از شرایط باشگاه ناراضی هستند در اقدامی مشترک متنی را استوری در اینستاگرام منتشر کردند و از ناراحتی خود را با هواداران شان در میان گداشتند:

نکته‌ای را باید با شما هواداران عزیز در میان بگذاریم. ما تنها تیمی هستیم که با گذشت دو سوم از لیگ، هیچ دریافتی نداشته‌ایم. این در حالی است که خیلی از بچه‌ها از سال گذشته هم طلبکار هستند و پولی هم بابت طلب‌های‌مان نگرفته‌ایم. این را هم اضافه کنیم که از پاداش‌هایی که به ما قول پرداختش را داده‌اند، اثری ندیدیم.

شما عزیزان بدانید با همه این سختی‌ها فقط به عشق نام بزرگ پرسپولیس و شما هواداران دوست داشتنی کار را پیش می‌بریم. هر چند که ادامه راه با این شرایط سخت‌تر از سخت خواهد بود.

استوری بازیکان پرسپولیس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها