کد خبر: 380784
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۹ ۱۳:۲۳:۴۲
| |

پرداخت 30 میلیارد تومان تسهیلات با سود صفر درصد به باغداران

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان از اختصاص 30 میلیارد تومان تسهیلات صفر درصد به باغداران آسیب دیده از سیل در زرآباد کنارک خبر داد.

پرداخت 30 میلیارد تومان تسهیلات با سود صفر درصد به باغداران
کد خبر: 380784
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۹ ۱۳:۲۳:۴۲

اعتمادآنلاین| مدیر صندوق کارآفرینی امید، سیستان و بلوچستان از اختصاص 30 میلیارد تومان تسهیلات صفر درصد به باغداران آسیب دیده از سیل در زرآباد کنارک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، ادریس دینارزهی در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان گفت: قرار است 30 میلیارد تومان تسهیلات با سود صفر درصد از محل اعتبارات صندوق کارآفرینی امید به باغداران موز بخش زرآباد کنارک که در سیل خسارت دیده اند پرداخت شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان ادامه داد: پرداخت 100 میلیارد تومان تسهیلات با مشارکت صندوق کارآفرینی امید و صندوق توسعه ملی برای بازسازی و توسعه کسب و کارهای آسیب دیده از دیگر مصوبات سفر رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان بود.

دینارزهی اظهارکرد: همچنین در جریان سفر ریاست جمهوری به مناطق سیل زده استان مقرر شد 10 میلیارد تومان وام ضروری به صورت قرض الحسنه تا سقف 5 و 10 میلیون تومان به مردم مناطق سیل زده پرداخت شود.

وی در ادامه به عملکرد صندوق کارآفرینی امید در یک سال اخیر در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: بالاترین میزان پرداخت تسهیلات صفر درصد این صندوق در کشور، متعلق به سیستان و بلوچستان است و تاکنون 19 میلیارد تومان در این راستا به کارآفرینان پرداخت شده است.

دینارزهی همچنین به تفاهم نامه این صندوق با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و از معاون امور اقتصادی این وزارتخانه خواست شرایط اخذ تسهیلات برای وام گیرندگان این استان بخصوص مناطق سیل زده تسهیل شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها