کد خبر: 380864
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۱ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

در بازار حیوانات ووهان چین چه می‌گذرد؟

حیوانات عجیب و غریبی که در قفس‌های کوچک محبوس‌اند و پرندگان سلاخی‌شده اولین تصاویری است که با ورود به بازار غذا و حیوانات ووهان پیش چشم هر غریبه‌ای ظاهر می‌شود.

در بازار حیوانات ووهان چین چه می‌گذرد؟
کد خبر: 380864
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۱ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حیوانات عجیب و غریبی که در قفس‌های کوچک محبوس‌اند و پرندگان سلاخی‌شده اولین تصاویری است که با ورود به بازار غذا و حیوانات ووهان پیش چشم هر غریبه‌ای ظاهر می‌شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه دیلی‌میل در گزارشی از این بازار، که گفته می‌شود کروناویروس از آنجا به داخل شهر و سپس به بسیاری از نقاط جهان سرایت پیدا کرده، می‌نویسد: در شهر ووهان در استان هوبئی چین از سنجاب گرفته تا راکون به عنوان غذا فروخته می‌شود، در حالی که گفته می‌شود امروز همه آنها در قرنطینه قرار گرفته‌اند.

در چین این اعتقاد وجود دارد که خوردن حیوانات عجیب و غریب ضعف جنسی را در میان مردان از بین می‌برد و حتی می‌تواند سرطان را درمان کند.

یک خارجی هم درباره این بازار به مجله تایم گفته است: این بازار به فروش مخلوقات عجیب و غریب آن هم زنده مشهور است.

در این حال یانشونگ هوانگ کارشناس بهداشت عمومی در شورای روابط خارجی چین می‌گوید: فروش حیوانات به صورت زنده گرچه کاری غیرقانونی است، اما در عمق فرهنگ چین ریشه دارد.

چینی‌ها صدها سال است که برای خوردن یک شام تازه دست به شکنجه حیوانات می‌زنند، اما با انتشار ویروس کرونا، درخواست از پلیس برای اجرای قانون منع دادوستد و مصرف حیوانات عجیب و غریب افزایش پیدا کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها