کد خبر: 380885
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۰ ۰۸:۰۵:۰۰
| |

تا ساعاتی دیگر:

افتتاح همایش ملی تئاتر خیابانی کشور در جوار مزار شهید سپهبد سلیمانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: همایش ملی تئاتر خیابانی با عنوان "سردار آسمانی" در تهران و چندین استان برگزار می‌شود اما افتتاحیه این همایش در روز پنجشنبه هفته جاری ساعت 13 در جوار مزار سردار سلیمانی با حضور چهره‌های سرشناس تئاتر، سینما و تلویزیون خواهد بود.

افتتاح همایش ملی تئاتر خیابانی کشور در جوار مزار شهید سپهبد سلیمانی
کد خبر: 380885
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۰ ۰۸:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مراسم افتتاحیه همایش ملی تئاتر خیابانی سردار آسمانی، امروز پنج شنبه 10 بهمن ماه ساعت 13 در گلزار شهدای کرمان جنب مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اعلام این خبر گفت: همایش ملی تئاتر خیابانی با عنوان "سردار آسمانی" در تهران و چندین استان برگزار می‌شود اما افتتاحیه این همایش در روز پنجشنبه هفته جاری ساعت 13 در جوار مزار سردار سلیمانی با حضور چهره‌های سرشناس تئاتر، سینما و تلویزیون خواهد بود.

علیزاده افزود: دبیرخانه این همایش برای پاسداشت و احترام به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم افتتاحیه این همایش را جنب مزار این شهید والامقام برگزار می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: این همایش ملی در بخش تولید نمایش‌های خیابانی و با محوریت زندگی و مبارزات سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها