پیام عباس به نتانیاهو:

فلسطین دیگر به توافق اسلو تعهدی ندارد

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در این پیام که توسط حسین الشیخ، وزیر امور شهرسازی فلسطین به موشه کحلون، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی منتقل شد، تاکید کرده است که طرف فلسطینی دیگر ارتباطی با توافق اسلو ندارد.

فلسطین دیگر به توافق اسلو تعهدی ندارد
کد خبر: 380931
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۰ ۱۰:۳۴:۰۸

اعتمادآنلاین| رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با ارسال پیامی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی وی را به عدم تعهد به توافق اسلو متهم کرد.

به گزارش سایت شبکه المیادین، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در این پیام که توسط حسین الشیخ، وزیر امور شهرسازی فلسطین به موشه کحلون، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی منتقل شد، تاکید کرده است که طرف فلسطینی دیگر ارتباطی با توافق اسلو ندارد.

عباس همچنین از پاسخ به تماس تلفنی و دریافت پیام دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا امتناع ورزید.

در همین راستا، نبیل شعث، نماینده ویژه رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: اسرائیل توافق اسلو را اجرا نمی‌کند و ما رئیس تشکیلات را مامور به مقابله با آن کردیم.

وی افزود: ما به شکل مثبتی برای بازگرداندن وحدت ملی فلسطین تلاش خواهیم کرد.بعد از نمایش خنده آور روز سه شنبه و نمایش ترامپ و نتانیاهو، هیچ رئیس یا رهبر عربی نمی‌تواند کنار بایستد.

شعث افزود، هر آنچه که طرف فلسطینی می‌خواهد درباره هماهنگی امنیتی،توافق پاریس و غیره بعد از اتفاقات روز سه شنبه انجام بدهد قابل توجیه است.

وی محاسبات ترامپ و نتانیاهو را انتخاباتی دانست و گفت، این امر تنها به فلسطین مرتبط نیست. اقدام ترامپ و نتانیاهو تلاش جدی برای حذف مسئله فلسطین است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها