اولویت اصلی ما کسب تمام سهمیه‌هاست/ یزدانی اواخر ماه باز می‌گردد

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: برنامه های مدون ما در حال اجراست و باید در نخستین گام در رقابتهای قهرمانی آسیا به میدان برویم.

اولویت اصلی ما کسب تمام سهمیه‌هاست/ یزدانی اواخر ماه باز می‌گردد
کد خبر: 380967
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۰ ۱۱:۳۲:۴۹

اعتمادآنلاین| غلامرضا محمدی همزمان با برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد گفت: طبق برنامه بعد از حضور آزادکاران در رقابتهای جام تختی، تیمی را به تورنمنت بین المللی ایتالیا اعزام کردیم و سپس وارد برنامه برگزاری اردوهای آماده سازی شدیم. در نخستین گام هم باید در رقابتهای قهرمانی آسیا به میدان برویم و به نتایج مورد نظر برسیم.

وی تصریح کرد: ما بعد از رقابتهای قهرمانی آسیا که اواخر بهمن ماه در هندوستان برگزار می شود باید مهیای حضور در مسابقات گزینشی المپیک شویم که فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد. ما باید با تمام توان برای کسب سهمیه های باقیمانده به میدان برویم که البته کار سختی است و باید بتوانیم از این مسابقات با دست پر خارج شویم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: کادر فنی و تمامی آزادکاران اردونشین شبانه روز برای رسیدن به اهداف اصلی خود تلاش می کنند که در ابتدا باید بتوانیم سهمیه های باقیمانده را کسب کنیم و در وهله بعدی برای کسب نتایج مطلوب در المپیک گام برداریم.

محمدی در پایان در خصوص آخرین وضعیت حسن یزدانی هم گفت: خوشبختانه یزدانی با روند مطلوب درمانی که در پیش گرفته تا اواخر بهمن به وضعیت خوبی می رسد. به عنوان سرمربی تیم ملی باید بگویم جای هیچ نگرانی نیست و همه باید با خیال آسوده به بازگشت او فکر کنیم. مطمئناً یزدانی با قدرت و حتی بهتر از قبل به میادین باز می گردد تا دوباره برای تیم ملی افتخارآفرینی کند.

تیم ملی کشتی آزاد ایران تا زمان حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا باید در دو اردوی آماده سازی حضور یابد. نخستین اردو که از روز دوم بهمن ماه آغاز شده، تا روز 14 بهمن ماه به ادامه دارد. سپس اردونشینان تیم ملی بعد از یک استراحت کوتاه از روز 18 بهمن وارد دومین اردو خواهند شد و تا زمان اعزام به قهرمانی آسیا به تمرین خواهند پرداخت.

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا طی روزهای 29 بهمن تا 4 اسفندماه سال جاری در شهر دهلی نو کشور هند برگزار می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها