دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

ایران اسلامی امروز به معنای واقعی آزاد است/ معامله قرن جزو بزرگترین جنایات تاریخ است

دری نجف ابادی تاکید کرد: ایران اسلامی امروز به معنای واقعی آزاد است اما برخی آزادی را به غلط به معنای بی بندوباری و زیر سوال بردن مقدسات و جاسوسی برای دشمن معنا می کنند اما در واقع آزادی باید در چارچوب اسلام و خون شهدا باشد.

ایران اسلامی امروز به معنای واقعی آزاد است/ معامله قرن جزو بزرگترین جنایات تاریخ است
کد خبر: 381003
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۰ ۱۳:۰۷:۲۷

اعتمادآنلاین| آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امروز پنجشنبه دهم بهمن ماه در دیدار با اعضای ستاد دهه فجر استان مرکزی اظهار کرد: هر روزی که از تاریخ انقلاب اسلامی می گذرد آثار و برکات آن برای ملت مشخص تر می شود و از طرف دیگر اقدامات و توطئه های دشمنان و ماهیت پلید آنها نیز نمایان شده و همین آثار، درستی و مظلومیت اسلام را برای همه مشخص می کند.

وی افزود: اقدامات آمریکائی ها در طول این یک ماه اخیر بزرگترین جنایات علیه بشریت بوده که البته درس های بزرگی از جمله شناختن ذات پلید آنها و ‌تقویت ایمان مردم نسبت اسلام و انقلاب را به همراه داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: رونمایی از معامله قرن توسط آمریکایی ها در کاخ سیاه آنها انجام شد. یکی از جنایات اخیر آنها در منطقه مذاکراتی بود که میان ترامپ و نتانیاهو در کاخ سیاه با عنوان معامله قرن انجام گرفت و این جنایتکمتر از ترور حاج قاسم نیست، جنایتی که مجددا ذات پلید آمریکائی ها و دشمنی آنها را نسبت به مسلمانان و قدس شریف نشان داد، معامله قرن جزو بزرگ‌ترین جنایات تاریخ است، جبهه مقاومت اگر برای جلوگیری از این معامله حتی 100 هزار شهید هم بدهد، جا دارد.

دری نجف ابادی بیان کرد: امروز بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب، با مجاهدت و همت جهادی مردم ایران دستاوردهای بزرگی حاصل شده است، امید به زندگی در قبل از انقلاب حدود 53 سال بود اما، این مهم امروز به 78 سال رسیده و این نشان از تلاش و اهتمام هر چه بیشتر مسئولان به مسائل پزشکی و بهداشتی دارد.

وی یکی دیگر از این دستاوردها را ارائه خدمات گسترده به مردم عنوان کرد ‌و گفت: خدماتی که امروز به ملت ایران ارائه می شود صدها و هزاران برابر با خدمات قبل از انقلاب تفاوت دارد و علیرغم اینکه قبل از انقلاب فروش نفت کشور بسیار بیشتر از فروش نفت در شرایط فعلی بود اما مردم از هیچ امکانات و خدماتی بهره مند نبودند و امروز به برکت انقلاب اسلامی و امام و شهدا توانسته ایم در بسیاری از حوزه ها به خودکفایی برسیم.

امام جمعه اراک ادامه داد: هزینه های فروش نفت پیش از پیروزی انقلاب به جای هزینه در کشور به حساب انگلیسی ها و آمریکائی ها و حتی بخش زیادی از آن به حساب وزارت دفاع آمریکا واریز و صرف خوش گذرانی ها و تقویت بودجه آمریکائی ها و انگلیسی ها می شد.

دری نجف آبادی اضافه کرد: هرچقدر آمریکائی ها و دشمنان دیگر در این منطقه برای نابودی انقلاب و جبهه مقاومت هزینه های کلان انجام دهند، اقتدار انقلاب و مقاومت مردم تشدید خواهد شد که نمونه عینی آن خیال خام امریکایی ها در ترور حاج قاسم بود که فکر می کردند با این جنایت جبهه مقاومت ضعیف می‌شود اما امروز ایران اسلامی بعد از این جنایت در راه پاسداری از اسلام و انقلاب آماده تر و قدرتمندتر شده است.

وی با اشاره به ایام مبارک دهه فجر گفت: برنامه های دهه فجر باید مردمی باشد چراکه انقلاب متعلق به مردم است، انقلاب اسلامی بر پایه خدمت گذاری مسئولین به مردم بنا نهاده شده، این انقلاب، انقلاب کرامت اسلامی و انسانی است که به ملت ما عزت، استقلال و آزادگی بخشیده است. در ایام دهه فجر برنامه ها باید محتوایی، کیفی، بصیرت افزا و روشنگرانه باشد و ضمن نشان دادن توطئه ها و اهداف دشمن، راه حق، انقلاب و اسلام را نیز تبیین کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: انتقال ارزش‌های انقلاب و بازگو کردن حوادث و رخدادهای مرتبط با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برای نسل امروز از مهم‌ترین وظایف مسئولان است، امام راحل با پشتوانه الهی و مردمی توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند و بساط ظلم و استبداد را برای همیشه از ایران اسلامی برچیند و این دستاورد باید برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن نشانه حمایت مردم از نظام انقلاب اسلامی است . دشمنان هرگز راضی نیستند که مردم از نظام حمایت کنند و مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده و پایبندی خود را به نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی نشان خواهند داد.

دری نجف ابادی اضافه کرد: ایران اسلامی امروز به معنای واقعی آزاد است اما برخی آزادی را به غلط به معنای بی بندوباری و زیر سوال بردن مقدسات و جاسوسی برای دشمن معنا می کنند اما در واقع آزادی باید در چارچوب اسلام و خون شهدا باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها