کد خبر: 381017
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۰ ۱۵:۰۹:۰۰
| |

کشاورز، کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال:

فدراسیون به تیم ملی فوتسال اهمیت نمی‌دهد

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال گفت: فدارسیون هیچ اهمیتی به تیم ملی فوتسال نمی‌دهد و تنها از آنها انتظار قهرمانی دارد.

فدراسیون به تیم ملی فوتسال اهمیت نمی‌دهد
کد خبر: 381017
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۰ ۱۵:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| «محمدکشاورز» اظهارداشت: ملی‌پوشان دراین چند وقت انتقادات درستی از فدراسیون داشتند. مشکلات بچه‌ها بسیار ابتدایی است و آنها کمترین خواسته ها را دارند. فدراسیون اهمیتی به بازیکنان تیم ملی فوتسال نمی دهد و تنها از آنها انتظار قهرمانی دارد.

وی تصریح کرد: درست است که تعطیلی مسابقات لیگ به تیم‌های حاضر در پلی‌آف ضربه می‌زند ولی در این شرایط باید همه به فکر تیم ملی باشیم چرا که موفقیت تیم ملی اولویت است.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال ایران در مورد بازیکنان دعوت شده به اردو گفت‌: بازیکنان خوب و با استعدادی به اردو دعوت شده‌اند و امیدوارم بتوانیم از این بازیکنان بهره کافی ببریم. همه باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم چرا که انتخاب بازیکنان از اختیارات او ‌می‌باشد.

وی با حمایت محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: کارنامه او مشخص است، یک قهرمانی در آسیا و یک سومی در مسابقات جام جهانی که نتایج بسیار درخشانی است. مسوولان فدراسیون فوتبال باید از او حمایت کنند و به خواسته‌هایش اهمیت دهند تا بتواند دوباره با تیم‌ملی نتیجه بگیرد.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در مورد پیش‌بینی خود از عملکرد این تیم در رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی گفت: همه می‌دانند کار تیم ما در این رقابت‌ها سخت است اما مردم از این تیم انتظار قهرمانی دارند. ما به سکوی جهانی فکر می‌کنیم پس باید درابتدا قهرمانی این ‌رقابت‌ها را مانند دوره گذشته به دست آوریم که بتوانیم در جام‌جهانی حضور داشته باشیم.

تیم ملی فوتسال ایران از 7 اسفند در مسابقات ‌قهرمانی‌آسیا و انتخابی جام جهانی 2020 در ترکمنستان شرکت می‌کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها