کد خبر: 381032
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۰ ۱۴:۱۲:۳۸
| |

وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی :

تعیین مجلس مقتدر از طریق مشارکت در انتخابات محقق می‌شود

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی ضمن اعلام لیست اولیه 124 نفری این جبهه، گفت: هرگونه اعتراض به وضعیت عملکرد مجلس فعلی و جریان‌های سیاسی و تعیین سرنوشت برای مجلسی قوی از طریق صندوق رای است، بنابراین وکلای خود را با دقت تعیین کنید.

تعیین مجلس مقتدر از طریق مشارکت در انتخابات محقق می‌شود
کد خبر: 381032
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۰ ۱۴:۱۲:۳۸

اعتمادآنلاین| وهاب عزیزی روز پنجشنبه در نشست خبری درخصوص شعار و مواضع و لیست اولیه جبهه جهادگران ایران اسلامی گفت: این جبهه با شعار "مشارکت آگاهانه، مجلس انقلابی و گام دوم انقلاب" از همه اقشار ملت دعوت می کند برای تشکیل یک مجلس پاکدست که درک درستی از مشکلات اساسی مردم داشته باشد در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: هرگونه اعتراض خود به وضعیت عملکرد مجلس فعلی، مجالس گذشته و جریان‌های سیاسی را از طریق صندوق رای باید ابراز و اعمال شود چرا که حق امضا با شماست؛ وکلای خود را با دقت تعیین کنید.

عزیزی ادامه داد: اولویت اول جبهه جهادگران برای مجلس یازدهم تامین معیشت، اشتغال و مسکن آحاد مردم بویژه جوانان است؛ ما معتقدیم این موارد در دهه گذشته از دید سیاست مداران و تصمیم گیران مغفول مانده و تبدیل به یک مشکل اساسی شده است که حل این مشکل از عهده سیاست بازانی که در زمین مافیای قدرت و نفاق بازی می کنند خارج است.

دبیرکل جبهه جهادگران گفت: برای حل مشکلاتی که در اثر سوء تدبیر ها و بی توجهی ها گریبان کشور را گرفته و کشور ما را تا مرز بحران پیش برده است، باید فکر جدی و اساسی کرد. باید تفکری را در مجلس حاکم کنیم که از آزمون های سخت، سربلند بیرون آمده باشد و آن تفکر؛ تفکر جهادی است.

وی افزود: رمز موفقیت تفکر جهادی این است که اجر معنوی و اخروی را بر پاداش مادی و دنیوی اولویت می دهد. در تفکر جهادی منافع مردم و کشور بر منافع افراد، گروه ها و جریان های سیاسی ارجحیت دارد.

عزیزی تشکیل فراکسیون جهادگران بر مبنای تفکر جهادی و انقلابی که پیگیری مشکلات آحاد مردم از جمله کارمندان، کارگران به ویژه اقشار آسیب پذیر را در اولویت خود قرار دهد را از اهداف اصلی جبهه جهادگران عنوان کرد.

دبیرکل جبهه جهادگران در ادامه به انتخاب لیست این جبهه اشاره کرد و گفت: برای شناسایی کاندیداهای صالح، سالم و متخصص با تفکر جهادی جهت قرار دادن در لیست انتخاباتی و معرفی به مردم؛ فراخوانی از کاندیداها انجام شد که براساس آن تعداد 375 نفر از کاندیداها برای حضور در لیست جهادگران از حوزه انتخابیه تهران اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: همه کاندیداها رزومه خود را برای ما ارسال و با حضور در ستاد مرکزی این جبهه فرم عضویت در لیست جبهه جهادگران را تکمیل کردند که پس از بررسی های اولیه تعداد 124 نفر گزینش شدند که بعد از اعلام نهایی شورای نگهبان لیست نهایی این جبهه نیز اعلام خواهد شد.

عزیزی ادامه داد: شهروندان و حامیان کاندیدا ها می توانند با مراجعه به پیج اینستاگرام دبیرکل جهادگران (وهاب عزیزی) نظر خود را در کامنت ها یا بصورت مستقیم به دبیرکل ارسال کنند چرا که نظرات شهروندان در شورای عالی اجرایی جبهه جهادگران در خصوص تصمیم برای قرار گرفتن کاندیداها در لیست نهایی لحاظ خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها